W zespole TRS Accounting w PwC Polska rozwijamy zespół zajmujący się kompleksową obsługą księgowo-podatkową klientów z branży nieruchomościowej. Realizujemy się w ciekawych i różnorodnych projektach, np. przygotowanie sprawozdania finansowego podlegającego badaniu, rozliczeń podatkowych na danych klienta, oddelegowanie do pracy w działach finansowych klienta. Stale usprawniamy naszą pracę poprzez automatyzację powtarzalnych procesów oraz wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych.
Do naszego zespołu poszukujemy:
Księgowa/ Księgowy
Twoja przyszła rola:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych pod nadzorem przełożonych,
- prowadzenie rozliczeń podatkowych spółek (CIT, VAT, etc.),
- przygotowywanie sprawozdań finansowych,
- przygotowanie raportów finansowych dla klientów,
- zapewnienie zgodności ksiąg i rozliczeń z wymogami ustawy o rachunkowości i ustaw podatkowych,
- zaangażowanie w inne, ciekawe projekty w obszarze finansów,
- komunikacja z klientami oraz współpracownikami,
- nadzorowanie pracy mniej doświadczonych osób w zespole.
Aplikuj, jeśli:
- masz doświadczenie w firmie świadczącej usługi księgowe lub na stanowisku księgowego w branży spółek nieruchomościowych,
- znasz j. angielski w stopniu bardzo dobrym, znajomość innych języków będzie atutem,
- posiadasz wiedzę w obszarze księgowości oraz podatków CIT i VAT,
- dobrze znasz MS Excel,
- posiadasz umiejętności analityczne oraz umiejętność identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań,
- masz proaktywną postawę i potrafisz pracować w zespole,
- łatwo nawiązujesz i utrzymujesz kontakty.
Dołączając do nas zyskujesz:
- elastyczne warunki - hybrydowy model pracy, elastyczny początek dnia, workation, sabbatical leave,
- rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC m.in. na doradcę podatkowego, biegłego rewidenta, ACCA, oraz konwersacje z native speaker oraz konwersacje z native speaker,
- szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (m.in. opieka stomatologiczna, swoboda leczenia, masaże, fizjoterapia), coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne,
- możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
- 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
- dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
- a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC.
Jak wygląda proces rekrutacji?
- zaaplikuj,
- porozmawiaj telefonicznie z Rekruterką Agnieszką,
- poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej.
W razie problemów, napisz do nas: pl_karieraeksperta@pwc.com