Aplikuj
Aplikuj
logo

Analityk/Analityczka | Mergers&Acquisitions

Warszawa

PwC

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Duża firma

PwC to sieć ponad 250 000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.

Zespół Mergers & Acquisitions w PwC Polska to ponad 30 osób zajmujących się kompleksową realizacją procesu transakcyjnego - jesteśmy największym zespołem doradztwa M&A na polskim rynku. Działamy w zakresie wszystkich obszarów kluczowych do osiągnięcia sukcesu potencjalnej transakcji, zarówno po stronie sprzedającego (sell-side), jak i inwestora (buy-side). Nasz zespół wspiera klienta od początku przygotowań aż po finalizację transakcji. To m.in. opracowanie strategii transakcji, prowadzenie rozmów z potencjalnymi inwestorami czy negocjacje warunków transakcji.
Mamy przyjemność pracować przy najbardziej prestiżowych i rozpoznawalnych transakcjach na polskim rynku i w regionie CEE.

Do naszego zespołu poszukujemy:

Analityka/Analityczki

Nasz zespół jest liderem na rynku doradców transakcyjnych M&A w Polsce, nieprzerwanie od 5 lat zajmując pierwsze miejsce pod względem liczby zrealizowanych transakcji w prestiżowym rankingu Mergermarket. W latach 2022-2024 zrealizowaliśmy 37 transakcji o łącznej wartości ~19 mld PLN, pełniąc rolę doradcy M&A przy najbardziej rozpoznawalnych transakcjach na polskim rynku, pracując po stronie sell-side m.in. dla American Heart of Poland, VGL, Rockfin, PST, Bakalland, Blue Media, Przelewy24, Miropasz czy Corab oraz po stronie buy-side m.in. dla Innova Capital, Vitol, Develia, abrdn czy Orlen. W ostatnich dziesięciu latach Zespół M&A PwC siedmiokrotnie zajmował pierwsze miejsce na liście doradców przeprowadzających największą ilość transakcji w Polsce wg. serwisów Mergermarket, Thomson Reuters. Nasz zespół czterokrotnie otrzymywał tytuł Doradcy Transakcyjnego Roku przez Polskie Stowarzyszenie Inwestorów Kapitałowych, w oparciu o wyniki głosowania funduszy Private Equity w Polsce. 

Nasz team to grupa fantastycznych, dynamicznych i otwartych ludzi, którzy chętnie dzielą się wiedzą.

Twoja przyszła rola:

  • udział w projektach dotyczących transakcji M&A (sell-side / buy-side) w różnych sektorach (np. Technology, FinTech, E-Commerce, RES, TSL, Industrials),
  • przygotowywanie dokumentacji transakcyjnej, w tym m.in.: lista inwestorów, teaser, memorandum informacyjne, prezentacja zarządu etc.,
  • przygotowanie i analiza analizy wartości danego przedsiębiorstwa,
  • przygotowywanie i analiza modeli finansowych,
  • przygotowywanie prezentacji i ofert na spotkania z potencjalnymi klientami,
  • aktywne uczestniczenie w spotkaniach z klientami, inwestorami i targetami,
  • dzielenie się pomysłami dotyczącymi potencjalnych transakcji, uczestnictwo w konferencjach branżowych.

Aplikuj, jeśli:

  • posiadasz szeroką wiedzę z obszaru M&A, Corporate Finance i księgowości oraz Excela i Powerpointa,
  • masz minimum rok doświadczenia zawodowego / praktyk w obszarze Deals lub doświadczenie w obszarze doradztwa,
  • dodatkowo interesujesz się transakcjami M&A, rynkiem Private Equity czy Investment Banking,
  • swobodnie posługujesz się językiem angielskim oraz polskim w mowie i piśmie,
  • odnajdujesz się w pracy zespołowej - liczymy na Twoją otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów,
  • jasna i skuteczna komunikacja to nie jest dla Ciebie wyzwanie, a do tego potrafisz zaprezentować skomplikowane zagadnienia w prosty sposób.

Dołączając do nas zyskujesz: 

  • elastyczne warunki - hybrydowy model pracy, elastyczny początek dnia, workation, sabbatical leave,
  • rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker,
  • szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (m.in. opieka stomatologiczna, swoboda leczenia, masaże, fizjoterapia), coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne, 
  • możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
  • 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
  • dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
  • a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC.

Jak wygląda proces rekrutacji? 

  • zaaplikuj, 
  • porozmawiaj telefonicznie z Rekruterem, 
  • poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej z Dyrektorem zespołu M&A.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., lub inna spółka z sieci PwC, do której kierowana jest aplikacja - lista spółek: https://www.pwc.pl/pl/o-nas/lista-spolek-pwc.html z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności.