Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Product Owner - Kredyty dla Mikroprzedsiębiorstw (SOHO)

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Duża firma

Umowa o pracę

Specjalizacje oferty
Product Owner - Kredyty dla Mikroprzedsiębiorstw (SOHO)

Product Owner - Kredyty dla Mikroprzedsiębiorstw (SOHO)

Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Koordynacja prac zespołu scrum w metodyce prowadzenia projektów Agile

  • Wdrażanie i rozwój produktów kredytowych dla mikroprzedsiębiorstw (kredyty na działalność bieżącą i inwestycyjne)

  • Zarządzanie i udział w projektach mających na celu rozwój kanałów sprzedaży produktów kredytowych oraz optymalizację procesu kredytowego (we współpracy z innymi jednostkami Banku)

  • Tworzenie ofert specjalnych i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie sprzedaży i obsługi produktów

Nasze wymagania

  • Min 4 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w banku poparte sukcesami, w tym doświadczenie w prowadzeniu projektów zgodnie z metodyką Agile

  • Bardzo dobra znajomość rynku kredytów dla klientów firmowych

  • Bardzo dobra znajomość procesu sprzedaży kredytów dla klientów firmowych oraz narzędzi go wspomagających

  • Bardzo dobra praktyczna znajomość MS Excel, MS Access, MS PowerPoint

  • Bardzo dobra praktyczna znajomość języka angielskiego

  • Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, współpracy w zespole

To oferujemy

  • Pracę w topowej instytucji na polskim rynku bankowym, wielokrotnie docenianej i nagradzanej w konkursach tj. ranking Przyjazny Bank Newsweeka, Złoty Bankier, najlepszy cyfrowy bank w Polsce wg magazynu Global Finance

  • Realny wpływ na kształtowanie strategicznego kierunku rozwoju kluczowych procesów i produktów dla mikroprzedsiębiorstw

  • Przestrzeń do realizacji własnych pomysłów, usprawnień, wdrażania nowych rozwiązań w obszarze zarządzania produktem

  • Interesujący i zróżnicowany zakres obowiązków, współpracę z wieloma jednostkami w Banku

  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i atrakcyjny system premii kwartalnych

  • Prywatną opiekę medyczną

  • Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty Multisport, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów

  • Pracę hybrydową (3/2), z przewagą pracy w biurze w Warszawie (w okolicach metra Pole Mokotowskie), możliwość korzystania ze zniżek w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • inicjatywy dobroczynne
  • dostęp do platformy kafeteryjnej

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium