Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Ekspert ds. Rozwoju Personalizacji w Departamencie Customer Intelligence

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

angielski

Duża firma

Umowa o pracę

Specjalizacje oferty
Ekspert ds. Rozwoju Personalizacji w Departamencie Customer Intelligence

Ekspert ds. Rozwoju Personalizacji w Departamencie Customer Intelligence

Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • projektowanie, wdrażanie i utrzymywanie procesów personalizacji
  • udział w kluczowych projektach w Banku
  • rozwój wielokanałowej spersonalizowanej komunikacji z Klientem na masową skalę
  • opracowywanie zaawansowanych rozwiązań do zarządzania interakcjami z klientem, w tym zarządzanie kampaniami real-time
  • dobór grup docelowych i oferty na podstawie cech profilu Klienta, preferencji Klienta z wykorzystaniem zgromadzonej wiedzy o Kliencie, oraz bieżących interakcji Klienta z Bankiem
  • proponowanie kierunków rozwoju oraz wdrażanie zmian w rozwiązaniach do zarządzania relacjami z Klientem
  • projektowanie, testowanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii marketingu bezpośredniego we wszystkich kanałach komunikacji
  • monitorowanie skuteczności kampanii oraz rekomendacja zmian
  • wspieranie i doskonalenie procesów sprzedaży i obsługi klienta we wszystkich kanałach kontaktu
  • przygotowanie analiz i materiałów podsumowujących kampanie w jęz. angielskim

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku w obszarze zarządzania kampaniami oraz procesami CRM
  • Doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu procesów biznesowych
  • Doświadczenie w analizie danych biznesowych
  • Umiejętność pracy z dużą ilością różnorodnych informacji
  • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)
  • Dobra praktyczna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość SQL
  • Doświadczenie w wykorzystywaniu i/lub wdrażaniu środowiska SAS CI Studio (bądź innego podobnego)
  • Ambicja i determinacja
  • Umiejętności szybkiego uczenia się i chęć podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Umiejętność pracy w zespole

Mile widziane

  • Mile widziana znajomość RTDM
  • Mile widziana znajomość segmentu Small Businness

To oferujemy

  • Interesującą, odpowiedzialną i samodzielną pracę
  • Rozwój zawodowy poprzez pracę nad zróżnicowanymi tematycznie zadaniami
  • Dostęp do nowoczesnych technologii i narzędzi
  • Pracę w dynamicznym zespole oraz dobrą atmosferę w pracy
  • Możliwość podejmowania własnych inicjatyw i ich samodzielnego prowadzenia
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • inicjatywy dobroczynne
  • dostęp do platformy MyBenefit
  • punkt obsługi lekarskiej w centrali

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium