
Ekspert ds. Rozwoju Personalizacji w Departamencie Customer Intelligence
Ekspert ds. Rozwoju Personalizacji w Departamencie Customer Intelligence
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
- projektowanie, wdrażanie i utrzymywanie procesów personalizacji
- udział w kluczowych projektach w Banku
- rozwój wielokanałowej spersonalizowanej komunikacji z Klientem na masową skalę
- opracowywanie zaawansowanych rozwiązań do zarządzania interakcjami z klientem, w tym zarządzanie kampaniami real-time
- dobór grup docelowych i oferty na podstawie cech profilu Klienta, preferencji Klienta z wykorzystaniem zgromadzonej wiedzy o Kliencie, oraz bieżących interakcji Klienta z Bankiem
- proponowanie kierunków rozwoju oraz wdrażanie zmian w rozwiązaniach do zarządzania relacjami z Klientem
- projektowanie, testowanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii marketingu bezpośredniego we wszystkich kanałach komunikacji
- monitorowanie skuteczności kampanii oraz rekomendacja zmian
- wspieranie i doskonalenie procesów sprzedaży i obsługi klienta we wszystkich kanałach kontaktu
- przygotowanie analiz i materiałów podsumowujących kampanie w jęz. angielskim
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku w obszarze zarządzania kampaniami oraz procesami CRM
- Doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu procesów biznesowych
- Doświadczenie w analizie danych biznesowych
- Umiejętność pracy z dużą ilością różnorodnych informacji
- Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)
- Dobra praktyczna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Znajomość SQL
- Doświadczenie w wykorzystywaniu i/lub wdrażaniu środowiska SAS CI Studio (bądź innego podobnego)
- Ambicja i determinacja
- Umiejętności szybkiego uczenia się i chęć podnoszenia swoich kwalifikacji
- Umiejętność pracy w zespole
Mile widziane
- Mile widziana znajomość RTDM
- Mile widziana znajomość segmentu Small Businness
To oferujemy
- Interesującą, odpowiedzialną i samodzielną pracę
- Rozwój zawodowy poprzez pracę nad zróżnicowanymi tematycznie zadaniami
- Dostęp do nowoczesnych technologii i narzędzi
- Pracę w dynamicznym zespole oraz dobrą atmosferę w pracy
- Możliwość podejmowania własnych inicjatyw i ich samodzielnego prowadzenia
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- dostęp do platformy MyBenefit
- punkt obsługi lekarskiej w centrali
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium