Wiadomości|

16.12.2013

Nie parz kawy. Graj o prawdziwy staż

Jakub Jański

Czy staż musi być nudny i przewidywalny? Czy obsługa ekspresu do kawy to podstawowa umiejętność, jaką powinien przyswoić stażysta? Nowy spot reklamowy "Grasz o staż" przekonuje pracodawców, że młodzi doskonale radzą sobie z bardziej ambitnymi zadaniami.

Poprzez zabawną formę nagrania, w której stażysta powtarza serię stereotypowych zadań – parzenie kawy, kserowanie dokumentów, adresowanie kopert – autorzy spotu chcą zwrócić uwagę na specyfikę polskich staży i praktyk i zachęcić pracodawców do wykorzystania potencjału, jaki posiadają młodzi pracownicy. 

– Jako organizatorzy "Grasz o staż" już od ponad osiemnastu lat promujemy odpowiedzialne podejście do organizacji staży – mówi Anna Łukawska, koordynator konkursu "Grasz o staż" w PwC. – Zapraszamy do udziału w inicjatywie firmy, które chcą powierzać swoim stażystom interesujące projekty. Naszym zdaniem merytoryczne staże przyczyniają się do zarówno do rozwoju kompetencji młodych, jak również przekładają na realne korzyści dla biznesu. Mam nadzieję, że nasza kampania przyczyni się do upowszechnienia dobrych praktyk w obszarze zatrudnienia młodych ludzi i zachęci organizacje wyznające podobne standardy do przyłączenia się do naszej inicjatywy.

Spot reklamowy "Grasz o staż" został nakręcony w przestrzeniach biurowych, a w rolę stażysty wcielił się Michał, student jednej z warszawskich szkół wyższych. 

Za przygotowanie materiału odpowiedzialna była agencja kreatywna GONG. Głosu lektora użyczył znany aktor – Arkadiusz Jakubik.

Zobacz film promujący nową edycję "Grasz o staż":


Więcej informacji: www.grasz.pl

Autor

Jakub Jański

Jakub Jański