Wiadomości|

13.12.2016

Mercer w Warszawie planuje zatrudnić blisko 50 osób w dwa tygodnie

Jakub Jański

Mercer, światowy lider w zakresie doradztwa ubezpieczeniowego, systemów emerytalnych i konsultingu HR, spółka-córka Marsh & McLennan Companies (NYSE: MMC), jeszcze w tym roku powiększy swoje warszawskie centrum operacyjne o dodatkowych 50 specjalistów.

Warszawski Mercer poszukuje analityków z kilkuletnim doświadczeniem, którzy będą odpowiedzialni za przenoszenie procesów z Europy Zachodniej i USA do Polski oraz dołączą do zespołu analizującego koszty życia na świecie, tj. w lokalizacjach tak bliskich, jak Rzeszów i tak odległych jak Port Moresby (wliczając w to ceny wynajmu i zakupu mieszkań, samochodów, produktów FMCG i innych). Uzyskane w ten sposób dane i wnioski stanowią podstawę jednego z najważniejszych raportów mobilności Mercer, czyli "Cost of Living Survey". Rozwój polskiego Mercer oznacza, że od przyszłego roku za przygotowanie tego opracowania będzie odpowiedzialna przede wszystkim Warszawa.

– Część stanowisk została stworzona z myślą o osobach, które będą odpowiedzialne za zbudowanie całkiem nowego zespołu analizującego sytuację ekonomiczną i systemy podatkowe na całym świecie. W przypadku wszystkich ofert kluczowe jest kilkuletnie doświadczenie zawodowe, wykształcenie kierunkowe oraz biegła znajomość języka angielskiego – tłumaczy Daniel Wocial, Dyrektor Zarządzający Globalnego Centrum Operacyjnego Mercer w Warszawie.

Centrum Mercer w Warszawie zostało utworzone w 2003 roku i świadczy szeroki zakres usług i produktów które kieruje do swoich klientów, obejmujących m.in.: raporty płacowe firm lokalnych i globalnych z regionów EMEA, LATAM i Ameryki Północnej, badania na temat mobilności oraz usług zdrowotnych i tych związanych z benefitami pracowniczymi. W październiku tego roku centrum zostało uznane przez Global Sourcing Association (GSA) za najlepszą tego typu jednostkę na kontynencie, uzyskując tytuł "European Shared Service Centre of the Year". Aktualnie zespół warszawskiego centrów zatrudnia analityków i konsultantów, a część procesów i produktów tworzona jest w 17 różnych językach klientów. Obecnie centrum zatrudnia 500 specjalistów.

Poznaj najważniejsze trendy na rynku pracy sektora nowoczesnych usług dla biznesu.
Przeczytaj o najważniejszych branżach sektora BPO/SSC »

– To efekt konsekwentnego rozszerzania zakresu naszej działalności. Z początkiem bieżącego roku liczba klientów wspieranych przez nasze centrum wzrosła o około 4400 marek działających w 21 krajach Ameryki Łacińskiej. Powierzenie nam obsługi tak ogromnego rynku to najlepszy dowód uznania dla doskonałych kompetencji i osiągnięć warszawskiego zespołu – podsumowuje Daniel Wocial.

Autor

Jakub Jański

Jakub Jański