Centrum Eksperckie Aviva w Polsce kontynuuje wsparcie dla rynków strategicznych Avivy (w Wielkiej Brytanii, Irlandii i Kanadzie) oraz samej centrali grupy.
– Aktualnie realizujemy projekty w kilkunastu obszarach, m. in.: łączymy programowanie z aktuariatem rozwijając zaawansowane modele aktuarialne zarówno Prophetowe jak i kapitałowe, ostatnio rozpoczęliśmy wsparcie ubezpieczeń majątkowych w obszarze pricingu a także w ramach projektów z obszaru Data Science, wspieramy projekt IFRS17 zarówno w obszarze aktuariatu i finansów. Natomiast zespół IT rozwija się w dziedzinach: Big Data, DevOps, programowania, testowania automatycznego, centrum SaaS, a wszystko w środowisku Agile. Naszą ambicją jest stworzenie zaawansowanego technologicznie miejsca widocznego nie tylko na mapie Warszawy, ale i Polski – mówi Alicja Mroczkowska, prezes Centrum Eksperckiego Aviva.
Pracownicy mogą liczyć na szerokie możliwości rozwoju swoich kompetencji, gdyż w ramach firmy działa Akademia IT oraz są organizowane cykle szkoleń aktuarialnych i finansowych, które wspierają pracowników w szybkim budowaniu i rozwijaniu potrzebnych kompetencji.
– Inwestujemy dużo czasu w wewnętrzne programy szkoleniowe, aby poprzez wykorzystywanie wiedzy naszych ekspertów tworzyć ciekawe miejsce pracy i podnosić kwalifikacje pracowników. Umożliwiamy również rozwój w obszarze data science. Także nasi stażyści mogą brać udział w ciekawych projektach – dodaje Alicja Mroczkowska.
Centrum Eksperckie Aviva wspiera indywidualne potrzeby pracowników – zarówno doświadczonych, jak i tych dopiero rozpoczynających swoją karierę zawodową. Osoby studiujące chętnie korzystają z możliwości pracy w niepełnym wymiarze etatu, a świeżo upieczeni rodzice – z dodatkowego urlopu „bobasowego” czy skróconych godzin pracy.
Centrum Eksperckie Aviva mieści się w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4B. Zespół pracuje jednak w systemie hybrydowym, który został wdrożony jeszcze przed pandemią.
– Dzięki temu nasi specjaliści mogą pracować również poza Warszawą. Nie wprowadzamy ograniczeń, gdyż miejsce, z którego kontaktujemy się z klientami, ma drugorzędne znaczenie w naszym modelu międzynarodowym. Ważna jest dobra komunikacja i jakość dostarczanych rozwiązań – podkreśla Alicja Mroczkowska.
W kolejnych miesiącach planowany jest dalszy rozwój centrum i zatrudnienie 50 pracowników.
Źródło: informacja prasowa.