KIM JESTEŚMY?
Societe Generale Oddział w Polsce jest częścią Grupy Societe Generale, jednej z czołowych instytucji finansowych na świecie o 160-letniej tradycji, zatrudniającej 126 000 pracowników w 65 krajach. W Polsce jesteśmy obecni od ponad 30 lat, specjalizując się w obszarze bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej. W maju 2024 roku uruchomiliśmy Globalne Centrum Rozwiązań, które świadczy rozwiązania biznesowe na rzecz międzynarodowej działalności Grupy i zapewnia obsługę klientów w takich obszarach, jak Know Your Customer, Global Transaction Payment, IT oraz Zarządzanie Ryzykiem. W pracy i w naszej działalności kierujemy się czterema wartościami: praca zespołowa, innowacyjność, odpowiedzialność i zaangażowanie.
ROZPOCZNIJ Z NAMI SWOJĄ KARIERĘ
Twoje pierwsze i kolejne kroki zawodowe są ważne, dlatego zapewniamy środowisko, które pomoże Ci rozwinąć potencjał i zdobyć doświadczenie. Jako stażysta lub osoba z doświadczeniem, będziesz uczestniczyć w ciekawych projektach z wykorzystaniem zaawansowanych technologii u boku ekspertów w swojej dziedzinie. Oferujemy płatny staż, atrakcyjne wynagrodzenie, elastyczne godziny pracy oraz przyjazne środowisko. Możesz dołączyć także do naszych akcji wolontariackich i aktywności sportowych.
KOGO SZUKAMY I PROCES REKRUTACYJNY
Zapraszamy zarówno doświadczonych specjalistów, jak i studentów gotowych na swój pierwszy lub kolejny staż. Szukamy kandydatów zainteresowanych światem finansów i IT, gotowych na nowe wyzwania, swobodnie posługujących się jęz. angielskim i ceniących pracę zespołową. Po analizie CV zapraszamy wybranych kandydatów na rozmowy kwalifikacyjne z managerami i HR, podczas których będziesz mógł zaprezentować swoje umiejętności i doświadczenie oraz lepiej poznać naszą firmę. Po udanym procesie rekrutacji przygotujemy umowę oraz rozpoczniemy proces onboardingowy.
KONTAKT W SPRAWIE REKRUTACJI: recruitment.pl@sgcib.com