UX/UI Team Manager
O projekcie
Dołącz do naszego zespołu jako UX/UI Manager, który wesprze nas w rozwoju obszaru bankowości korporacyjnej. Poszukujemy osoby z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem UX/UI, która z pasją tworzy intuicyjne, atrakcyjne wizualnie oraz funkcjonalne interfejsy. Będziesz odpowiedzialny/a za kierowanie zespołem projektantów, współpracę z zespołami produktowymi, rozwój Design Systemu Banku oraz rozwój obszaru Digital Customer Experience w naszej organizacji.
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie zespołem projektantów UX/UI, w tym planowanie pracy, delegowanie zadań, motywowanie oraz rozwijanie kompetencji zespołu
- Zarządzanie pracami w zespole odpowiedzialnym za przygotowanie makiet i analiz w obszarze UX/UI
- Tworzenie i wdrażanie rozwiązań UX/UI, mających na celu poprawę satysfakcji użytkowników oraz zwiększenie użyteczności produktów, zgodnie ze standardami human centered design
- Zarządzanie portfelem projektów UX/UI i koordynacja zadań w tym zakresie
- Aktywna współpraca z zespołami produktowymi, programistami i interesariuszami w celu dostosowania projektów UX/UI do celów biznesowych
- Monitorowanie rezultatów projektowanych rozwiązań w formie metryk UX/UI i ich optymalizacja
- Akceptacja materiałów przygotowywanych przez zespół
- Wsparcie zespołu projektowego pod kątem merytorycznego rozwiązywania problemów projektowych
- Przygotowywanie i prezentacja założeń biznesowych dla obszaru i podsumowań dla wdrażanych projektów
- Śledzenie trendów rynkowych w obszarze UX i designu, a także w obszarze trendów technologicznych i społecznych
- Zapewnienie spójnych standardów w zakresie projektowanych rozwiązań UX/UI w całej organizacji, bazując na dostępnych Design Systemach
- Nadzór nad tworzeniem i utrzymaniem dokumentacji projektowych
Nasze wymagania
- Co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze projektowania UX/UI
- Min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem, planowaniu i delegowaniu prac, budowaniu zespołu, tworzeniu i zarządzaniu matrycą kompetencji
- Bardzo dobra znajomość specyfiki projektowania i dostarczania rozwiązań digitalowych, w tym projektowania aplikacji mobilnych
- Znajomość metodologii projektowania zorientowanej na użytkownika oraz narzędzi projektowych – znajomość praktyczna, poparta portfolio projektów
- Umiejętności identyfikacji oczekiwań klientów i stakeholderów oraz dostosowywania do nich proponowanych rozwiązań
- Znajomość heurystyk, narzędzi i trendów w projektowaniu UX ze szczególnym uwzględnieniem customer journey mappingu
- Doświadczenie w przeprowadzaniu badań użytkowników, testów A/B oraz analizy zachowań użytkowników
- Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów oraz umiejętność podejmowania decyzji w oparciu o dane
- Znajomość narzędzi JIRA / Confluence / Axure / Adobe i umiejętność wykorzystania narzędzi do automatyzacji pracy
- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office i umiejętność prezentowania wyników swojej pracy w formie prezentacji
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w środowisku biznesowym
- Nastawienie na osiąganie postawionych celów – poparte przykładami wdrożonych z sukcesem rozwiązań
- Znajomość zasad projektowania dostępnego (accessibility)
Mile widziane
-
Znajomość rynku produktów i usług finansowych, bankowych, ubezpieczeniowych
To oferujemy
- Udział w rozwojowych projektach i tworzeniu rozwiązań, które wyróżniają się na rynku pod względem innowacyjności i przyjazności dla Klienta
- Ścisłą współpracę z wieloma działami zaangażowanymi w proces projektowy, w tym możliwość wzięcia udziału w badaniach użyteczności z użytkownikami
- Pracę w ponad 40 osobowym wydziale projektowym
- Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
- Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i atrakcyjny system premii kwartalnych
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty Multisport, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów
- Pracę hybrydową, z przewagą pracy w biurze w Warszawie (w okolicach metra Pole Mokotowskie)
- Możliwość korzystania ze zniżek w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!