Aplikuj
Aplikuj
logo

UX/UI Team Manager

Rekrutacja zdalna

Kierownik/Manager

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Duża firma

Umowa o pracę

Specjalizacje oferty
UX/UI Team Manager

UX/UI Team Manager

Miejsce pracy: Warszawa

O projekcie

Dołącz do naszego zespołu jako UX/UI Manager, który wesprze nas w rozwoju obszaru bankowości korporacyjnej. Poszukujemy osoby z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem UX/UI, która z pasją tworzy intuicyjne, atrakcyjne wizualnie oraz funkcjonalne interfejsy. Będziesz odpowiedzialny/a za kierowanie zespołem projektantów, współpracę z zespołami produktowymi, rozwój Design Systemu Banku oraz rozwój obszaru Digital Customer Experience w naszej organizacji.

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie zespołem projektantów UX/UI, w tym planowanie pracy, delegowanie zadań, motywowanie oraz rozwijanie kompetencji zespołu
  • Zarządzanie pracami w zespole odpowiedzialnym za przygotowanie makiet i analiz w obszarze UX/UI
  • Tworzenie i wdrażanie rozwiązań UX/UI, mających na celu poprawę satysfakcji użytkowników oraz zwiększenie użyteczności produktów, zgodnie ze standardami human centered design
  • Zarządzanie portfelem projektów UX/UI i koordynacja zadań w tym zakresie
  • Aktywna współpraca z zespołami produktowymi, programistami i interesariuszami w celu dostosowania projektów UX/UI do celów biznesowych
  • Monitorowanie rezultatów projektowanych rozwiązań w formie metryk UX/UI i ich optymalizacja
  • Akceptacja materiałów przygotowywanych przez zespół
  • Wsparcie zespołu projektowego pod kątem merytorycznego rozwiązywania problemów projektowych
  • Przygotowywanie i prezentacja założeń biznesowych dla obszaru i podsumowań dla wdrażanych projektów
  • Śledzenie trendów rynkowych w obszarze UX i designu, a także w obszarze trendów technologicznych i społecznych
  • Zapewnienie spójnych standardów w zakresie projektowanych rozwiązań UX/UI w całej organizacji, bazując na dostępnych Design Systemach
  • Nadzór nad tworzeniem i utrzymaniem dokumentacji projektowych

Nasze wymagania

  • Co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze projektowania UX/UI
  • Min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem, planowaniu i delegowaniu prac, budowaniu zespołu, tworzeniu i zarządzaniu matrycą kompetencji
  • Bardzo dobra znajomość specyfiki projektowania i dostarczania rozwiązań digitalowych, w tym projektowania aplikacji mobilnych
  • Znajomość metodologii projektowania zorientowanej na użytkownika oraz narzędzi projektowych – znajomość praktyczna, poparta portfolio projektów
  • Umiejętności identyfikacji oczekiwań klientów i stakeholderów oraz dostosowywania do nich proponowanych rozwiązań
  • Znajomość heurystyk, narzędzi i trendów w projektowaniu UX ze szczególnym uwzględnieniem customer journey mappingu
  • Doświadczenie w przeprowadzaniu badań użytkowników, testów A/B oraz analizy zachowań użytkowników
  • Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów oraz umiejętność podejmowania decyzji w oparciu o dane
  • Znajomość narzędzi JIRA / Confluence / Axure / Adobe i umiejętność wykorzystania narzędzi do automatyzacji pracy
  • Zaawansowana znajomość pakietu MS Office i umiejętność prezentowania wyników swojej pracy w formie prezentacji
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w środowisku biznesowym
  • Nastawienie na osiąganie postawionych celów – poparte przykładami wdrożonych z sukcesem rozwiązań
  • Znajomość zasad projektowania dostępnego (accessibility)

Mile widziane

  • Znajomość rynku produktów i usług finansowych, bankowych, ubezpieczeniowych

To oferujemy

  • Udział w rozwojowych projektach i tworzeniu rozwiązań, które wyróżniają się na rynku pod względem innowacyjności i przyjazności dla Klienta
  • Ścisłą współpracę z wieloma działami zaangażowanymi w proces projektowy, w tym możliwość wzięcia udziału w badaniach użyteczności z użytkownikami
  • Pracę w ponad 40 osobowym wydziale projektowym
  • Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i atrakcyjny system premii kwartalnych
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty Multisport, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów
  • Pracę hybrydową, z przewagą pracy w biurze w Warszawie (w okolicach metra Pole Mokotowskie)
  • Możliwość korzystania ze zniżek w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

Jesteśmy bankiem cyfrowym. Nasi specjaliści IT tworzą rozwiązania, z których korzystają miliony użytkowników. Projektują i rozwijają nowoczesne aplikacje dla każdego z obszarów naszej działalności, stanowiąc technologiczne DNA banku. Bądź prekursorem nowoczesnych rozwiązań bankowości internetowej, kreuj cyfrową przyszłość razem z nami!
Jesteśmy bankiem cyfrowym.