Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-11-14
Konsultant ds. Relacji z Klientem
Nr ref. 24/11/2024/PB/11535/3323
Aplikuj
Kraków, małopolskie
Konsulting, Human Resources
angielski
Praca stacjonarna, Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-11-14 Aplikuj
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Do naszego zespołu w ramach specjalizacji Accounting & Finance, poszukujemy kandydata na stanowisko Konsultanta ds. Relacji z Klientem. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku będzie prowadzenie projektów rekrutacyjnych i utrzymywanie relacji z istniejącymi i przyszłymi klientami. Biuro firmy mieści się w centrum Krakowa (możliwość pracy w trybie hybrydowym).


Konsultant ds. Relacji z Klientem

Konsultant ds. Relacji z Klientem

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 24/11/2024/PB/11535/3323

Obowiązki
  • samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych z obszaru specjalizacji w finansach,
  • aktywne pozyskiwanie klientów z wykorzystaniem dostępnych narzędzi rekrutacyjnych,
  • budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami i kandydatami,
  • organizowanie i prowadzenie spotkań w siedzibie firmy i po stronie klienta,
  • pozyskiwanie nowych projektów rekrutacyjnych i nawiązywanie relacji z klientami,
  • bieżąca współpraca wewnątrz zespołu w zakresie realizowanych procesów rekrutacyjnych,
  • zarządzanie własnym portfolio klientów oraz występowanie w funkcji Key Account Managera.
Wymagania
  • min. 2 lata doświadczenia w samodzielnej pracy związanej z rekrutacją lub obsługą klienta,
  • samodzielność i inicjatywna w organizacji pracy,
    umiejętności pracy zespołowej, gdzie współpraca i partnerstwo to kluczowe wartości,
  • doświadczenie związanego ze sprzedażą B2B lub B2C (będzie to dodatkowym atutem),
  • znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2,
  • rozwinięte umiejętności komunikacyjne i wysoka kultura biznesowa.
Oferujemy
  • możliwość wyboru ścieżki kariery i awansu co kwartał,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, zlecenie lub kontrakt,
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,
  • przejrzysty system premiowy oparty o wyniki indywidualne,
  • narzędzia pracy (laptop, telefon, opcjonalnie samochód służbowy),
  • elastyczny i zadaniowy czas pracy z opcją home office,
  • pakiet świadczeń socjalnych (karta lunchowa, Multisport, prywatna opieka medyczna, integracje firmowe, etc.).