Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-11-16
Analityk Finansowy
Nr ref. 20/3/2024/AZ/2320
Aplikuj
Oleśnica, dolnośląskie
Księgowość, Analiza
angielski
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-11-16 Aplikuj
Goldman Recruitment
Analityk Finansowy
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla jednego z naszych cenionych Klientów, międzynarodowej firmy działającej w sektorze produkcji, poszukujemy kandydata na stanowisko Analityka Finansowego. Organizacja umożliwia rozwój w ramach wewnętrznych struktur oraz wspiera inicjatywy i samodzielne podejmowanie decyzji przez swoich pracowników.


Analityk Finansowy

Analityk Finansowy

Miejsce pracy: Oleśnica
Nr ref. 20/3/2024/AZ/2320

Wymagania:
  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy w dziale controllingu,
  • umiejętność pracy w zespole oraz chęć nawiązywania kontaktów,
  • zaawansowana znajomość programu Excel,
  • mile widziana znajomość narzędzi BI oraz wizualizacji danych,
  • doświadczenie w pracy z systemami ERP,
  • preferowane doświadczenie w firmie produkcyjnej,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
Obowiązki:
  • udział w przygotowywaniu budżetu, analiza odchyleń i raportowanie do zainteresowanych stron,
  • wycena kosztów produkcji przyszłej w tym kwotacje dla klientów,
  • bieżąca kontrola i nadzór nad kosztami stałymi,
  • nadzór nad kosztami logistyki oraz utrzymania ruchu,
  • udzielanie wsparcia w podejmowaniu decyzji finansowych,
  • analiza i interpretacja wyników finansowych,
  • codzienna współpraca z zagranicznymi oddziałami,
  • udział w zamknięciach miesiąca, tworzeniu sporządzań sprawozdań finansowych i innych raportów okresowych.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie,
  • praca w systemie hybrydowym (2 dni w tygodniu z home-office),
  • system premiowy (premie zadaniowe, zespołowe oraz absencyjne),
  • pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa),
  • możliwości rozwoju w strukturach organizacji,
  • parking pracowniczy.
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Umiejętności
MS Excel PowerBI ERP