Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-11-13
Kierownik Administracji
Nr ref. 31/8/2024/SS/3176
Aplikuj
Kraków, małopolskie
Księgowość, Administracja
angielski
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-11-13 Aplikuj
Goldman Recruitment
Kierownik Administracji
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, właściciela grupy kapitałowej z Krakowa, poszukujemy osoby do objęcia stanowiska Kierownika Administracji. 


Kierownik Administracji

Kierownik Administracji

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 31/8/2024/SS/3176

Wymagania
  • wsparcie w kwestiach prywatnych, biznesowych i prawnych,
  • weryfikacja płatności i rozliczeń,
  • dbałość o terminowe regulowanie zobowiązań,
  • rozwiązywanie bieżących problemów,
  • koordynacja umów oraz zamówień ze wsparciem kancelarii prawnej i podatkowej,
  • kontrola obiegu faktur kosztowych,
  • przygotowywanie raportów z wydatków,
  • pomoc w zarządzaniu nieruchomościami,
  • rozliczanie wyjazdów oraz eventów,
  • obsługa korespondencji z instytucjami takimi, jak urzędy, banki, etc.,
  • wsparcie prawne w kwestiach organizacji życia prywatnego, również za granicą.
Obowiązki
  • osoba płynnie posługująca się językiem angielskim,
  • znajomość języka niemieckiego lub hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • wykształcenie: prawo lub finanse,
  • wcześniejsze doświadczenie w pracy w multifamily office lub private banking będzie dodatkowym atutem,
  • wysoka kultura osobista i dyskrecja,
  • samodzielność w działaniu i proaktywna postawa,
  • bardzo dobra znajomość MS Office,
  • dyspozycyjność,
  • miejsce zamieszkania: Kraków lub okolice.
Oferujemy
  • praca stacjonarna w Krakowie, gotowość do wyjazdów służbowych.