Dla naszego Klienta, właściciela grupy kapitałowej z Krakowa, poszukujemy osoby do objęcia stanowiska Kierownika Administracji.
Kierownik Administracji
Wymagania
- wsparcie w kwestiach prywatnych, biznesowych i prawnych,
- weryfikacja płatności i rozliczeń,
- dbałość o terminowe regulowanie zobowiązań,
- rozwiązywanie bieżących problemów,
- koordynacja umów oraz zamówień ze wsparciem kancelarii prawnej i podatkowej,
- kontrola obiegu faktur kosztowych,
- przygotowywanie raportów z wydatków,
- pomoc w zarządzaniu nieruchomościami,
- rozliczanie wyjazdów oraz eventów,
- obsługa korespondencji z instytucjami takimi, jak urzędy, banki, etc.,
- wsparcie prawne w kwestiach organizacji życia prywatnego, również za granicą.
Obowiązki
- osoba płynnie posługująca się językiem angielskim,
- znajomość języka niemieckiego lub hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem,
- prawo jazdy kategorii B,
- wykształcenie: prawo lub finanse,
- wcześniejsze doświadczenie w pracy w multifamily office lub private banking będzie dodatkowym atutem,
- wysoka kultura osobista i dyskrecja,
- samodzielność w działaniu i proaktywna postawa,
- bardzo dobra znajomość MS Office,
- dyspozycyjność,
- miejsce zamieszkania: Kraków lub okolice.
Oferujemy
- praca stacjonarna w Krakowie, gotowość do wyjazdów służbowych.