Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2024-09-13
Specjalista ds. Obsługi Reklamacji
Nr ref. 4179/application
Aplikuj
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Obsługa klienta
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-09-13 Aplikuj
REKRUTACJA ZDALNA
Specjalista ds. Obsługi Reklamacji

Specjalista ds. Obsługi Reklamacji

Miejsce pracy: Warszawa
4179/application

Twój zakres obowiązków:

  • Analizowanie pisemnie zgłoszonych reklamacji i ustalanie przyczyny powstania problemu
  • Przygotowywanie propozycji rozpatrzenia reklamacji oraz podejmowanie decyzji reklamacyjnych, w oparciu o zebrane informacje i dokumenty
  • Przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje Klientów
  • Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku w ramach procesu rozpatrywania reklamacji
  • Proponowanie inicjatyw eliminujących przyczyny reklamacji
  • Terminowe rozpatrywanie reklamacji
  • Realizacja zadań związanych z obsługą reklamacji

Nasze wymagania:

  • Znajomość regulacji i procesów dotyczących produktów bankowych
  • Rozwinięte umiejętności w obszarze komunikacji interpersonalnej
  • Umiejętności podejmowania decyzji
  • Dobra organizacja pracy i sprawne ustalanie priorytetów
  • Inicjatywa i samodzielność w działaniu
  • Otwartość na kontakt z klientem, empatia
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint)
  • Doświadczenie w kontakcie z klientami będzie dodatkowym atutem

Mile widziane:

  • Mile widziana znajomość języka angielskiego

To oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
  • Pracę hybrydową (25% czasu pracy w biurze a 75% na home office)
  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę
  • Możliwości rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
  • Pracę w zgranym zespole
  • Pracę w nowoczesnym biurze w okolicach metra Pole Mokotowskie i możliwość korzystania ze zniżek w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali

Benefity:

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • inicjatywy dobroczynne
  • dostęp do platformy kafeteryjnej

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium