Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-09-18
Specjalist ds. Kadr i Płac
Nr ref. 16/8/2024/IS/3025
Aplikuj
Warszawa, mazowieckie
Księgowość, Human Resources
angielski
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-09-18 Aplikuj
Goldman Recruitment
Specjalist ds. Kadr i Płac
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG, szukamy kandydatów na stanowisko 


Specjalist ds. Kadr i Płac

Specjalist ds. Kadr i Płac

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 16/8/2024/IS/3025

Obowiązki
  • przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem stosunku pracy, rozwiązywaniem umów i inne sprawy kadrowe,
  • prowadzenie dokładnej i aktualnej ewidencji i dokumentacji pracowniczej,
  • odpowiadanie na zapytania pracowników i udzielanie wskazówek dotyczących zasad i procedur HR,
  • współpraca z zewnętrznym dostawcą usług płacowych, w celu zapewnienia dokładności i terminowego tworzenia listy płac,
  • wprowadzanie i utrzymanie danych pracowników w systemach HR, dbając o ich poprawność i poufność,
  • śledzenie i zarządzanie ewidencją obecności i urlopów pracowników,
  • współpraca z zewnętrznym dostawcą w celu nadzorowania inicjatyw w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • wsparcie zespołu HR poprzez dostarczanie analiz i raportów na temat wskaźników HR i problemów ze zgodnością,
  • pomoc w opracowywaniu i aktualizowaniu polityki i procedur HR w celu zapewnienia zgodności i wydajności procesów,
  • monitorowanie i zapewnienie, że wszystkie praktyki HR są zgodne z aktualnymi przepisami prawa pracy, regulacjami i zmianami.
Wymagania
  • doświadczenie w dziale HR z silnym zrozumieniem przepisów prawa pracy,
  • analityczny sposób myślenia z możliwością interpretowania danych i dostarczania praktycznych spostrzeżeń,
  • doświadczenie w koordynowaniu procesów płacowych i współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług płacowych,
  • doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne,
  • umiejętność priorytetyzacji zadań i efektywnego zarządzania czasem,
  • bardzo dobra znajomość programu MS Excel,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (codzienna komunikacja w języku angielskim).
Oferujemy
  • zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę,
  • praca hybrydowa: 3 dni z biura, 2 dni zdalnie,
  • dofinansowanie do zajęć sportowych,
  • prywatna opieka medyczna.