Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-09-06
Analityk Finansowy
Nr ref. 68/7/2024/PB/2991
Aplikuj
Kraków, małopolskie
Księgowość, Analiza
angielski
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-09-06 Aplikuj
Goldman Recruitment
Analityk Finansowy
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla jednego z naszych Klientów, firmy działającej w sektorze handlowym, poszukujemy kandydata na stanowisko Analityka Finansowego. Organizacja umożliwia rozwój w ramach wewnętrznych struktur oraz wspiera inicjatywy i samodzielne podejmowanie decyzji przez swoich pracowników. Do zadań kandydata będzie należało wsparcie Kontrolera i Dyrektora Finansowego w organizacji.


Analityk Finansowy

Analityk Finansowy

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 68/7/2024/PB/2991

Obowiązki:
  • udział w przygotowywaniu budżetu, analiza odchyleń i raportowanie do zainteresowanych stron,
  • wycena kosztów produkcji przyszłej w tym kwotacje dla klientów,
  • bieżąca kontrola i nadzór nad kosztami stałymi,
  • nadzór nad kosztami,
  • udzielanie wsparcia w podejmowaniu decyzji finansowych,
  • analiza i interpretacja wyników finansowych,
  • codzienna współpraca z Kontrolerem i Dyrektorem Finansowym,
  • udział w zamknięciach miesiąca, tworzeniu sporządzań sprawozdań finansowych i innych raportów okresowych.
Wymagania:
  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy na analogicznym stanowisku,
  • umiejętność pracy w zespole oraz chęć nawiązywania kontaktów,
  • zaawansowana znajomość programu Excel,
  • mile widziana znajomość narzędzi BI oraz wizualizacji danych,
  • doświadczenie w pracy z systemami ERP,
  • preferowane doświadczenie w firmie handlowej.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • praca w systemie hybrydowym (2 dni w tygodniu home office - nie ma możliwości pracy zdalnej),
  • elastyczne godziny pracy,
  • pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa),
  • możliwości rozwoju w strukturach organizacji we współpracy z kadrą zarządzającą.