Dla naszego Klienta, firmy z branży retail, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Lidera Działu Wsparcia Technicznego (IT).
Lider Działu Wsparcia Technicznego (IT)
Lider Działu Wsparcia Technicznego (IT)
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref. 23/4/2024/KW/2669
Wymagania:
- zarządzanie kilkuosobowym działem HelpDesk,
- postępowanie zgodnie z najlepszymi praktykami zgodnymi z ITIL,
- zapewnienie odpowiedniego poziomu świadczonych usług wsparcia klientom wewnętrznym,
- aktywny udział w rozwoju zespołu HelpDesk,
- rozwiązywanie incydentów IT, korzystając z bazy wiedzy, minimalizując wpływ i koszty zmian/problemów IT dla firmy,
- postępowanie zgodnie z procesami rozwiązywania incydentów, koncentrując się na odpowiednim kierowaniu zgłoszeń,
- świadczenie dedykowanych usług rozwiązywania problemów informatycznych i zarządzania incydentami pracowników, poprzez ustalanie priorytetów i dokumentowanie incydentów IT, zapytań i próśb o obsługę.
Obowiązki:
- wykształcenie wyższe mile widziane teleinformatyczne, preferowane w kierunkach: informatyka, technologia informacyjna, elektronika i komunikacja,
- co najmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- dobra umiejętność komunikacji, zarządzania czasem i organizacji pracy zespołu,
- umiejętności analitycznego rozwiązywania problemów i zorientowanie na cel podejmowanych działań,
- znajomość systemów typu Windows 10/11, O365, drukarki sieciowe, terminale płatnicze, sieci LAN/WLAN,
- wysoka umiejętność komunikacji i rozwiązywania problemów w obszarze ICT,
- umiejętność zarządzania czasem i samodzielność w działaniu,
- otwartość na zmiany,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2),
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- wysokie wynagrodzenie podstawowe oraz premie,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju w strukturach firmy,
- niezbędne narzędzia pracy,
- pakiet benefitów pozapłacowych w tym auto służbowe do użytku prywatnego.