Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Capgemini Polska
Data aktualizacji: 2024-07-04
Kraków, małopolskie
BPO/SSC, Human Resources
angielski
Data aktualizacji: 2024-07-04 Aplikuj
REKRUTACJA ZDALNA
Starszy specjalista ds. administracji personalnej

Starszy specjalista ds. administracji personalnej


Wybór Capgemini oznacza wybór firmy, w której możesz kształtować swoją karierę w sposób, w jaki chcesz, w której otrzymasz wsparcie i inspirację od współpracowników z całego świata i gdzie na nowo zdefiniujesz to, co jest dla Ciebie możliwe. Dołącz do nas i pomóż wiodącym organizacjom na świecie odblokować potencjał technologii i budować bardziej zrównoważony świat oparty na równych szansac

TWOJE ZADANIA

  • Prowadzenie procesów kadrowych dla pracowników Spółki
  • Ewidencjonowanie danych w systemie kadrowo – płacowym TETA i SAP Success Factor
  • Udzielanie odpowiedzi na zapytania pracowników
  • Doradztwo w zakresie prawa pracy i czasu pracy
  • Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy
  • Prowadzenie i wdrażanie projektów i usprawnień w dziale Administracji Personalnej
  • Dbałość o poprawny obieg, terminowość i aktualność dokumentacji HR
  • Codzienna współpraca w ramach zespołu oraz całego działu Local HR Services 
  • Udział w wewnętrznych oraz zewnętrznych audytach/kontrolach

TWÓJ PROFIL

  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość prawa pracy
  • Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office - w szczególności programu EXCEL a także  SAP HR i/lub TETA
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Dokładność, systematyczność z dbałością o terminy, samodzielność w działaniu
  • Gotowość do pracy w zmiennym, dynamicznie rozwijającym się środowisku
  • Nastawienie na realizację złożonych celów, elastyczność w działaniu
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i ustalania priorytetów

CO POKOCHASZ W TEJ PRACY?

  • Praktyczne benefity: prywatna opieka medyczna Medicover z dodatkowymi pakietami (np. stomatologicznym, opieki senioralnej, onkologicznym) dostępnymi na preferencyjnych warunkach, ubezpieczenie na życie oraz ponad 40 opcji na naszej platformie benefitowej NAIS, w tym Netflix, Spotify czy Multisport.
  • Dostęp do ponad 70 ścieżek szkoleniowych z możliwością certyfikacji (np. GenAI, Excel, Business Analysis, Project Management) na naszej platformie NEXT. Zanurz się w świecie wiedzy dzięki bezpłatnemu dostępowi do platformy językowej Education First, Pluralsight, TED Talks, Coursera i Udemy Business oraz materiałów i szkoleń. 
  • Wielokrotnie nagradzana stabilność i kultura: Stań się częścią organizacji nagrodzonej tytułem „Top Employer Polska 2024” - w audycie nasze stabilne i wspierające środowisko pracy uzyskało 100% punktów!

POZNAJ NAS

Capgemini angażuje się w kwestie różnorodności i włączenia społecznego, zapewniając uczciwość we wszystkich praktykach zatrudnienia. Oceniamy osoby na podstawie kwalifikacji i wyników, a nie cech osobistych, dążąc do stworzenia miejsca pracy, w którym każdy może odnieść sukces i czuć się doceniony.

Chcesz nas lepiej poznać? Sprawdź nasz Instagram — @capgeminipl lub odwiedź nasz profil na Facebooku — Capgemini Polska. Można nas również znaleźć na TikTokU! — @capgeminipl.

O CAPGEMINI

Capgemini jest globalnym liderem w zakresie współpracy z firmami w celu przekształcania i zarządzania ich działalnością poprzez wykorzystanie możliwości technologii. Grupa kieruje się na co dzień swoim celem, jakim jest rozwijanie potencjału ludzkiego poprzez technologię na rzecz zrównoważonej przyszłości sprzyjającej włączeniu społecznemu. Jest to odpowiedzialna i zróżnicowana organizacja licząca ponad 360 000 członków zespołu na całym świecie w ponad 50 krajach. Dzięki silnemu 55-letniemu dziedzictwu i dogłębnej wiedzy branżowej, Capgemini cieszy się zaufaniem swoich klientów, zaspokajając cały zakres ich potrzeb biznesowych, od strategii i projektowania po operacje, napędzane szybko ewoluującym i innowacyjnym światem chmury, danych, sztucznej inteligencji, łączności, oprogramowania, inżynierii cyfrowej i platform. 

Aplikuj teraz!