O firmie
Jako PwC Service Delivery Center jesteśmy jedną z największych firm w branży BPO/SSC w Polsce i na rynku lokalnym. Wspieramy kilkadziesiąt globalnych procesów w ramach sieci PwC w obszarze wsparcia audytu finansowego (Assurance), podatków (Tax) czy procesów księgowych i HR (Internal Firm Services). Nasze dwa biura zlokalizowane są w Katowicach i Opolu, gdzie na co dzień dostarczamy usługi dla około 50 terytoriów na świecie.
DLACZEGO WARTO DOŁĄCZYĆ DO NAS?
Różnorodne możliwości rozwoju.
Pracodawca wspierający rozwój umiejętności technicznych, miękkich oraz liderskich. Oferuje udział w wielowymiarowych projektach oraz globalnych procesach jednocześnie dając możliwość na awans zawodowy czy zmianę obszaru pracy i zadań poprzez wewnętrzne rekrutacje.
Przyjazne i wspierające środowisko pracy.
Firma dbająca o dobre relacje pomiędzy pracownikami, której fundamentem jest praca zespołowa. Umożliwia korzystanie z autorskiego programu wellbeingowego - BeWell@PwCSDC oraz komfortowych warunków pracy w nowoczesnych przestrzeniach biurowych.
Kultura ciągłego doskonalenia.
Organizacja ceniąca innowacyjne i nietuzinkowe podejście, dająca pracownikom realny wpływ na wdrażanie własnych pomysłów.
Pewne miejsce pracy.
PwC Service Delivery Center to jeden z największych pracodawców w branży BPO/SSC w Polsce i na rynku lokalnym, gwarantujący stabilne zatrudnienie.
ETAPY REKRUTACJI:
Dokładamy wszelkich starań, aby proces rekrutacyjny przebiegał na jak najwyższym poziomie. Jeśli jesteś zainteresowany pracą w PwC Service Delivery Center aplikuj za pośrednictwem strony internetowej www.pwc.pl/sdc
Proces rekrutacji prowadzimy online, z zachowaniem najwyższych standardów oraz z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.
ETAP 1
APLIKACJA
Aplikuj online, wysyłając do nas swoje CV. Jeśli Twoje umiejętności będą zgodne z naszymi oczekiwaniami, otrzymasz zaproszenie do kolejnego etapu rekrutacji.
Wskazówki
ETAP 2:
ROZMOWA TELEFONICZNA
Porozmawiamy o Twojej motywacji, kluczowych umiejętnościach oraz zweryfikujemy poziom znajomości języków obcych.
Wskazówki
ETAP 3:
TESTY I SPOTKANIA W FORMULE ONLINE
Podczas kolejnego etapu, sprawdzisz się w różnych obszarach, takich jak: testy językowe i analityczne, rozmowa z osobami zarządzającymi danym zespołem i/lub zadanie grupowe.
Wskazówki
BENEFITY:
W PwC Service Delivery Center w sposób świadomy i kompleksowy podchodzimy do obszaru benefitów pozapłacowych. Jako organizacja na bieżąco analizujemy naszą ofertę, jak również poddajemy pod ocenę naszym pracownikom.
Oferta benefitów pozapłacowych podzielona jest na kilka obszarów:
Dla nowych pracowników:
Program BeWell@PwCSDC:
Dla rodziców i kobiet w ciąży:
Nagrody i wyróżnienia pracowników:
Wsparcie rozwoju i zmiany:
Środowisko pracy:
Dodatkowe benefity:
Utwórz powiadomienie, a informacje o nowych ofertach pracy spełniających Twoje kryteria otrzymasz mailowo.
Dziękujemy za utworzenie powiadomienia. Nowe oferty pracy spełniające ustawione przez Ciebie kryteria będą przesyłane na Twój adres e-mail.
Zamknij okno, aby wrócić do poprzedniej strony.