Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
PwC Service Delivery Center

Utwórz powiadomienie
dla tego pracodawcy

Utwórz powiadomienie
dla tego pracodawcy

O firmie

Jako PwC Service Delivery Center jesteśmy jedną z największych firm w branży BPO/SSC w Polsce i na rynku lokalnym. Wspieramy kilkadziesiąt globalnych procesów w ramach sieci PwC w obszarze wsparcia audytu finansowego (Assurance), podatków (Tax) czy procesów księgowych i HR (Internal Firm Services). Nasze dwa biura zlokalizowane są w Katowicach i Opolu, gdzie na co dzień dostarczamy usługi dla około 50 terytoriów na świecie.

DLACZEGO WARTO DOŁĄCZYĆ DO NAS?

Różnorodne możliwości rozwoju.

Pracodawca wspierający rozwój umiejętności technicznych, miękkich oraz liderskich. Oferuje udział w wielowymiarowych projektach oraz globalnych procesach jednocześnie dając możliwość na awans zawodowy czy zmianę obszaru pracy i zadań poprzez wewnętrzne rekrutacje. 

Przyjazne i wspierające środowisko pracy.

Firma dbająca o dobre relacje pomiędzy pracownikami, której fundamentem jest praca zespołowa. Umożliwia korzystanie z autorskiego programu wellbeingowego - BeWell@PwCSDC oraz komfortowych warunków pracy w nowoczesnych przestrzeniach biurowych.

Kultura ciągłego doskonalenia.

Organizacja ceniąca innowacyjne i nietuzinkowe podejście, dająca pracownikom realny wpływ na wdrażanie własnych pomysłów. 

Pewne miejsce pracy.

PwC Service Delivery Center to jeden z największych pracodawców w branży BPO/SSC w Polsce i na rynku lokalnym, gwarantujący stabilne zatrudnienie. 

ETAPY REKRUTACJI:

Dokładamy wszelkich starań, aby proces rekrutacyjny przebiegał na jak najwyższym poziomie. Jeśli jesteś zainteresowany pracą w PwC Service Delivery Center aplikuj za pośrednictwem strony internetowej www.pwc.pl/sdc

Proces rekrutacji prowadzimy online, z zachowaniem najwyższych standardów oraz z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.

ETAP 1

APLIKACJA

Aplikuj online, wysyłając do nas swoje CV. Jeśli Twoje umiejętności będą zgodne z naszymi oczekiwaniami, otrzymasz zaproszenie do kolejnego etapu rekrutacji.

Wskazówki

  • Zwróć uwagę na jakość wysyłanych dokumentów i estetykę aplikacji (CV).
  • Nie zapomnij przekazać nam informacji na temat ukończonych szkoleń, kursów czy znajomości języków obcych.
  • Powiedz nam o swoim wykształceniu i doświadczeniach zawodowych.
  • Podziel się swoimi pasjami i mocnymi stronami.

ETAP 2:

ROZMOWA TELEFONICZNA

Porozmawiamy o Twojej motywacji, kluczowych umiejętnościach oraz zweryfikujemy poziom znajomości języków obcych.

Wskazówki

  • Przed rozmową telefoniczną upewnij się, że zapoznałeś(-aś) się z informacjami na temat naszej firmy.
  • Zastanów się jakie kompetencje oraz wiedza mogą być ważne pod kątem stanowiska, na które aplikujesz i przypomnij sobie sytuacje, w których mogłeś(-aś) wykorzystać posiadane umiejętności.
  • Zastanów się jakie pytania chciał(a)byś zadać rekruterowi.

ETAP 3:

TESTY I SPOTKANIA W FORMULE ONLINE

Podczas kolejnego etapu, sprawdzisz się w różnych obszarach, takich jak: testy językowe i analityczne, rozmowa z osobami zarządzającymi danym zespołem i/lub zadanie grupowe.

Wskazówki

  • Dress code: chociaż na co dzień preferujemy styl smart casual, spotkanie rekrutacyjne traktujemy jako spotkanie biznesowe i to właśnie taki strój zalecamy.
  • Przed rozpoczęciem wideorozmowy sprawdź, czy posiadasz działający mikrofon i kamerę, a także stabilność łącza internetowego.
  • Zadbaj o neutralną przestrzeń, aby móc swobodnie rozmawiać z przedstawicielami firmy.

BENEFITY:

W PwC Service Delivery Center w sposób świadomy i kompleksowy podchodzimy do obszaru benefitów pozapłacowych. Jako organizacja na bieżąco analizujemy naszą ofertę, jak również poddajemy pod ocenę naszym pracownikom.

Oferta benefitów pozapłacowych podzielona jest na kilka obszarów:

Dla nowych pracowników:

  • pakiet wdrożeniowy - szkolenie wprowadzające dla nowych pracowników, kompleksowe szkolenia merytoryczne,
  • wsparcie opiekuna (Buddy Program).

Program BeWell@PwCSDC:

  • stałe aktywności wellbeingowe i cyklicznie organizowane eventy,
  • Wellbeing Room w biurze,
  • platforma edukacyjna,
  • konsultacje specjalistyczne,
  • kluby sportowe,
  • świeże owoce w biurze.

Dla rodziców i kobiet w ciąży:

  • dodatkowe punkty w ramach platformy kafeteryjnej z okazji narodzin dziecka i świąt okolicznościowych,
  • upominek z okazji narodzin dziecka - Paczka dla Malucha,
  • prezenty dla dzieci z okazji mikołajek,
  • pokoje rodzica w biurze.

Nagrody i wyróżnienia pracowników:

  • nagroda jubileuszowa 5-10-15 uzależniona od stażu pracy,
  • płatny Program Rekomendacji Pracowników,
  • nagrody uznaniowe dla pracowników.

Wsparcie rozwoju i zmiany:

  • szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe,
  • Akademia językowa obejmująca intensywne kursy upskillingowe, indywidualne konwersacje oraz zniżki do szkół językowych,
  • biblioteka pracownicza - książki, czasopisma, ebooki, audiobooki,
  • portal do zgłaszania usprawnień.

Środowisko pracy:

  • hybrydowy model pracy (praca minimum 1 dzień w tygodniu z biura),
  • możliwość pracy na część etatu w określonych przypadkach,
  • spotkania integracyjne,
  • ergonomiczna i nowoczesna przestrzeń biurowa,
  • otwarta i transparentna komunikacja,
  • działania z zakresu CSR, możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy.

Dodatkowe benefity:

  • kompleksowa opieka medyczna dla każdego pracownika i najbliższych członków rodziny (dedykowani opiekunowie, standardy dostępności, ubezpieczenie w podróży),
  • możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego, obejmującego swoim zakresem zdrowie i życie pracownika oraz zgłoszonych członków jego rodziny,
  • możliwość skorzystania z pakietu opieki weterynaryjnej,
  • platforma kafeteryjna, w ramach której można korzystać z szerokiej oferty e-voucherów, a także karty MultiSport,
  • Program Bike2Work oraz miejsca parkingowe dla rowerów,
  • dedykowane seanse filmowe,
  • po spełnieniu określonych warunków możliwość skorzystania z kilkumiesięcznej przerwy w pracy (Urlop Sabbatical 4-3-2-1),
  • możliwość korzystania ze specjalnych zniżek dla pracowników PwC Service Delivery Center.

Oferty pracy

22.11.2024
PwC Service Delivery Center
PwC Service Delivery Center
Katowice, śląskie
Audyt, Księgowość
angielski
REKRUTACJA ZDALNA
18.11.2024
PwC Service Delivery Center
PwC Service Delivery Center
Katowice, śląskie
Podatki, Księgowość, Analiza
angielski
REKRUTACJA ZDALNA
18.11.2024
PwC Service Delivery Center
PwC Service Delivery Center
Katowice, śląskie
Audyt, Księgowość
angielski
REKRUTACJA ZDALNA

Kontakt

PwC Service Delivery Center
aleja Walentego Roździeńskiego 1b
40-202 Katowice