Svetlana Gaidukova na przestrzeni 7 lat swojej kariery zawodowej pracowała na rzecz wiodących marek międzynarodowych obecnych na rynku rosyjskim. W 2008 roku objęła stanowisko Starszego Managera ds. Relacji Marketingowych i Biznesowych w Oriflame Natural dla regionu CIS i krajów bałtyckich oraz prowadziła strategiczne projekty marketingowe dla firmy Walt Disney Company. Ponadto koordynowała działania z zakresu sponsoringu olimpijskiego dla zbliżających się igrzysk w Soczi w roku 2014.
W 2010 roku w Brand Experience, wiodącej na rynku agencji reklamowej, jako Dyrektor Handlowy, odpowiadała za tworzenie strategii i prowadzenie zintegrowanej komunikacji biznesowej, jak również za wprowadzenie na rynek unikalnego projektu agencji, TrendShow. Pracowała dla marek takich jak Sberbank, MegaFon, Volkswagen.
W 2012 roku została mianowana na stanowisko Dyrektora ds. Działalności Operacyjnej i Obsługi Klienta w agencji reklamowej Sportima, specjalizującej się w branży sportowej. Piastując powyższe stanowisko kierowała rozwojem obsługi świadczonej przez agencję na rzecz takich marek, jak McDonalds, Amway oraz jednostek administracji państwowej. W 2014 roku Gaidukova dołączyła do zespołu Hubert Burda Media Russia przejmując kierowanie procesem opracowywania strategii dla nowych branż spoza segmentu domów wydawniczych.
Źródło: PRnews.pl, Net Credit