Olga Lipińska-Bielan pracuje w Deloitte od ponad 10 lat, na co dzień w biurze w Warszawie. Specjalizuje się w kompleksowej realizacji zadań obejmujących potrzeby biznesowe i technologiczne klienta. Bazując na ponad 10-letnim doświadczeniu we wdrażaniu systemów w obszarze doradztwa technologicznego, Olga koncentruje się na projektach transformacji cyfrowej, w szczególności przy użyciu platformy Salesforce.
Jest liderem zespołu Digital Customer Solutions w Deloitte Digital, który wspiera klientów w realizacji strategii w obszarze transformacji sprzedaży, obsługi klienta oraz operacjonalizacji doświadczeń cyfrowych. Wcześniej Olga kierowała projektami w obszarach transformacji HR, ryzyka, regulacji i zgodności oraz doradztwa dla instytucji finansowych.
Olga ma bogate doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi zespołami łączącymi funkcje techniczne i biznesowe. Brała udział w międzynarodowych projektach w Wielkiej Brytanii, Austrii, Danii, Dubaju czy we Włoszech oraz państwach Europy Centralnej. Przed rozpoczęciem pracy w Deloitte Olga spędziła ponad 15 lat za granicą, w tym pracując 2 lata w Nowym Jorku i Waszyngtonie.