Marka mBanku będzie wykorzystywana w całej działalności banku, na wszystkich rynkach. Bez zmian pozostanie oferta, model obsługi klientów, numery rachunków bankowych, a także systemy transakcyjne. Jak zapowiadają władze banku, zmiany nie wymagają zaangażowania klientów – wizyty w placówce ani innej formy kontaktu z bankiem. Nie zmieniają się zapisy w obowiązujących dotychczas umowach, nie ma też konieczności podpisywania kolejnych dokumentów. Do dyspozycji klientów pozostają eksperci w tych samych placówkach banku.
Modyfikacji nie podlega też oferta, a także numery rachunków, zasady prowadzenia kont oraz warunki umów produktów i usług, numery telefonów, adresy oddziałów banku, jak również sposób kontaktu z doradcą i jego dostępność dla klienta.
Dotychczasowe oddziały MultiBanku i BRE Banku zyskają nowe logo. Zakończenie rebrandingu sieci placówek planowane jest na koniec I kw. 2014 r. Docelowo placówki detaliczne i korporacyjne banku zostaną połączone. Proces ten zakończy się w 2018 r. i dla klientów korporacyjnych oznaczać będzie zwiększenie sieci oddziałów.
Na podst. mBanku