Drużyny podczas rozgrywki występując w roli managerów zarządzających. W każdym cyklu decyzyjnym podejmują ponad 70 kluczowych dla ich firmy decyzji, dążąc do osiągnięcia jak najwyższego wyniku inwestycyjnego (który jest głównym kryterium oceny w rywalizacji).
Projekt daje wiele możliwości nauki, rozwoju wiedzy i umiejętności menedżerskich. Podejmowane w konkursie decyzje dotyczą wszystkich obszarów działalności firmy, w związku z czym pozwalają nie tylko na rozwój umiejętności analitycznych, ale również stwarzają okazję, aby poszerzyć wiedzę na tematy związane z finansami, zarządzaniem produkcją, sprzedażą, logistyką, zarządzaniem zasobami ludzkimi.
Drużynowy charakter rywalizacji pozwala również rozwijać umiejętności miękkie związane z pracą zespołową, podziałem obowiązków czy też komunikacją. Dodatkowo udział w wydarzeniu to świetna okazja do zawarcia ciekawych znajomości oraz nawiązania kontaktu z potencjalnymi pracodawcami.
Zaletą GMC jest również możliwość rywalizacji zespołów studenckich z pracownikami firm, takich jak Deloitte, LOTTE Wedel, Grupa Żywiec, JTI, Volvo Group Trucks Poland czy też PGE, i porównywanie bieżącej wiedzy akademickiej z doświadczeniem praktyków.
Aby wziąć udział w konkursie należy:
- utworzyć zespół (3–5 osób) - istnieje możliwość łączenia studentów różnych lat i kierunków studiów oraz uczelni w jednej drużynie.
- wypełnić kartę rejestracyjną dostępną na stronie www.gmcpoland.pl/rejestracja-studentow
- Po otrzymaniu potwierdzenia od organizatorów wypełnić dostępną na stronie aplikację z informacjami na temat uczestników i odesłać ją mailem na adres rejestracja@gmcpoland.pl
Rejestracja zespołów studenckich potrwa do 20 października 2014 roku.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.gmcpoland.pl.