Zespół Teleperformance zapewnia wsparcie konsumentom firm z takich branż jak turystyka, e-commerce, telekomunikacja czy IT. Zapytania przychodzące z całego świata obsługiwane są nie tylko po angielsku, niemiecku, hiszpańsku lub włosku, ale także w językach skandynawskich czy bałtyckich, w zależności od potrzeb danego projektu. Ze względu na profil swojej działalności, firma otwarta jest zarówno na kandydatów z Polski, jak i obcokrajowców poszukujących pracy w naszym kraju, w tym także na rynku krakowskim.
– Kraków to wielonarodowy tygiel, dlatego jest miastem o ogromnym potencjale językowym – zauważa Łukasz Gębski, prezes Teleperformance Polska.
Obok kompetencji językowych Teleperformance ceni u kandydatów ciekawość świata i otwartość na inne kultury. Już w tej chwili w szeregach zespołu znajdziemy reprezentantów 58 krajów, w tym tak odległych jak Argentyna, Etiopia czy Dominikana. Międzynarodowa atmosfera i elastyczne warunki pracy przyciągają do firmy wiele młodych osób.
– Zespół Teleperformance jest bardzo różnorodny także pod względem wieku. Mamy tu i studentów, i osoby planujące emeryturę. Jest to środowisko nie tylko dla młodych ludzi, ale dla każdego – podkreśla Dominika Śliżewska-Wróbel, HR Director w Teleperformance Polska.
Co równie istotne, przyszli pracownicy Teleperformance mogą liczyć na możliwości rozwoju w strukturach organizacji (tylko w zeszłym roku firma awansowała 200 osób), a także realne wsparcie w ramach budowanej od lat kultury słuchania pracowników. W odpowiedzi na wyrażane przez zespół potrzeby firma wdrożyła darmową, całodobową platformę pomocy psychologicznej, a w ostatnich tygodniach – infolinię dla pracowników z Ukrainy na całym świecie, dzięki której można otrzymać wsparcie m.in. w transporcie i relokacji rodzin.
Źródło: informacja prasowa.