Konkurs „Career without gravity” realizowany jest w ramach kampanii Capgemini „Get the future you want”.
Za kreatywne uzasadnienie swojej wizji przyszłości w Capgemini, można wygrać niestandardowe nagrody. Do wygrania są:
- 1 x bilet na lot w stanie nieważkości we Francji,
- 3 x lot na symulatorze Boeinga 737,
- 10 x lot w tunelu aerodynamicznym.
Mechanizm konkursu to trzy proste kroki:
1. Wybranie jednej z ofert pracy dostępnych na stronie www.capgemini.com/pl-pl/jobs.
2. Przygotowanie filmu z odpowiedzią na pytanie: „Dlaczego chcę dołączyć do Capgemini jako…”.
Stwórz wideo, które pokaże, dlaczego do zespołu powinniśmy wybrać właśnie Ciebie. Może to być film, animowany kolaż, prezentacja albo cokolwiek, co sobie wymyślisz. Po polsku lub po angielsku – jak wolisz.
W konkursie jest kilka ograniczeń: wideo musi zmieścić się w 2 minutach i należy zapoznać się z określonymi w Regulaminie szczegółami dotyczącymi warunków zdrowotnych związanych z lotami.
3. Wysłanie CV wraz z filmem lub linkiem do niego (na YouTubie czy na Vimeo) oraz wskazaniem oferty, do której się odnosi, na adres gravity.pl@capgemini.com
Źródło: informacja prasowa.