Mazars, międzynarodowa firma audytorsko-doradcza, weszła na rynek z globalną inicjatywą, której celem jest pokazanie przyszłym pracownikom, jak wygląda zawodowe życie w świecie pracy coraz bardziej opartym na zasadach cyfrowych.
Kampania #InsideMyPhone, oferuje kandydatom na rynku pracy (studentom i młodym specjalistom) możliwość doświadczenia jednego “dnia z życia” pracownika Mazars w interaktywnej formie, łatwo dostępnej dla posiadaczy telefonów komórkowych czy laptopów.
Zasady kampanii
Uczestnicy kampanii stają się wirtualnie pracownikami Mazars. Wystarczy, że zalogują się na stronie: insidemyphone.mazars.com. Użytkowników wita następujący komunikat:
W rzeczywistości pewnie zadzwonilibyście pod pierwszy lepszy numer w książce telefonicznej i zaczęli szukać kontaktu z właścicielem telefonu. W zabawie chodzi o to, by wcielić się w rolę audytorów, przejąć ich obowiązki i na własnej skórze przekonać się, jak pracują w ciągu swojego dnia pracy. Doświadczenie obejmuje również wymianę wiedzy między pracownikami za pośrednictwem platform cyfrowych, pokazuje ich model współpracy, a nawet sposób, w jaki analizują nowe oferty pracy oraz możliwości awansu.
Nagrody dla najlepszych
Użytkownicy, którym uda się dotrwać do końca tej wyprawy, w tym znaleźć adres biura i skontaktować się ze współpracownikami z innych części świata, na koniec dnia otrzymają wiadomość-niespodziankę oraz możliwość wygrania wycieczki do jednego z następujących miast: Paryża, Nowego Jorku, Szanghaju, Meksyku lub Casablanki.
– Aktualnie ci, których rekrutujemy najwięcej, to tzw. pokolenie Z, które do 2020 roku będzie stanowić 50% naszych pracowników na całym świecie. To ludzie młodzi, z pokolenia epoki cyfrowej, którzy w pracy szukają jednocześnie zwinnych metod (tzw. agile), jak i tych czysto ludzkich aspektów. Mazars, firma znana jako pracodawca 2.0 ze swojej innowacyjnej strategii, zdecydowała się wyjść na rynek z "Inside My Phone" i tym samym pokazać, że to jest właśnie to, co oferuje przyszłym pracownikom w ponad osiemdziesięciu krajach na całym świecie – komentuje Laurent Choain, Dyrektor HR Grupy Mazars.
Kampania trwa do stycznia 2019. Aby się sprawdzić, wystarczy wejść na #InsideMyPhone by Mazars.