Citi Service Center Poland to jeden z największych tego typu zespołów Citi w regionie EMEA – obecny w Polsce od 2005 roku z ponad 4 tysiącami zatrudnionych.
Iwona Dudzińska, która zarządza działalnością centrów Citi w Warszawie i Olsztynie, komentowała przyznanie nagrody: – Bardzo cieszy mnie, że zaczynamy nowy rok pod znakiem pozytywnych wiadomości dla naszego zespołu. Nasze centrum usług Citi w Polsce jest jednym z największych, najbardziej dynamicznych i najprężniej rozwijających się firm tego sektora w Polsce. Kilka tysięcy naszych pracowników świadczy kilkadziesiąt rodzajów profesjonalnych usług, od AML przez IT czy IS po bardziej skomplikowane, na rzecz klientów w 95 krajach. To właśnie dzięki kompetencjom i zaangażowaniu naszych pracowników zapewniamy najwyższy poziom usług klientom na całym świecie.
Zobacz profil pracodawcy w Przewodniku Kariera w Finansach i Bankowości >>
Zwycięzcy CEE Outsourcing and Shared Services Award zostali wyłonieni spośród 177 nominacji. Wyboru dokonało jury, w skład którego wchodzili przedstawiciele firm z sektora centrów outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i centrów usług wspólnych (SSC) w Europie Środkowo-Wschodniej. Nagrody były przyznawanie w 24 kategoriach.
Citi Service Center Poland oferuje szereg pozycji zarówno dla studentów i świeżo upieczonych absolwentów, jak również specjalistów zainteresowanych rozwojem w dużej, międzynarodowej organizacji. W CSC Poland można znaleźć pracę w ramach obszarów takich jak AML, Securities Services Operations , innych operacji bankowych czy IT. Z ponad 500 managerów CSC Poland aż 241 to kobiety. Filozofię różnorodności i rozwoju odzwierciedla także szeroka oferta grup networkingowych jak Citi Women czy Women in Technology oraz udział w inicjatywach zewnętrznych typu LeadersIN Fundacji Vital Voices.