Wiadomości|

18.11.2014

CASEMANIA 2014 - Zagubiony w biznesie? Pokonaj z nami znaki zapytania!

Joanna Urbaniak

Studenckie Koło Naukowe Konsultingu działające przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie zaprasza wszystkich studentów kierunków ekonomicznych do wzięcia udziału w 12. edycji projektu Casemania.

Casemania to seria warsztatów case studies organizowanych przy współpracy z Firmami Partnerskimi z branż: konsulting, FMCG, finanse i ubezpieczenia. 

W tym roku naszymi partnerami będą: 4results, Accenture, A.T. Kearney, Coca-Cola, Deloitte, EY, KPMG, OptiBuy, Procter&Gamble, PZU, Roland Berger, TPA Horwath, zeb. 

Podczas trzynastu case studies uczestnicy będą mieli okazję zmierzyć się z realnymi problemami biznesowymi, wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce oraz sprawdzić swoje zdolności analityczne i umiejętność pracy w zespole.

Jeżeli chcielibyście między innymi:

  • zarządzać centrami nowoczesnych procesów biznesowych w Polsce,
  • wcielić się w zarządcę firmy działającej na dynamicznie zmieniającym się rynku farmaceutycznym,
  • poznać tajniki i rolę Shopper Marketingu w sprzedaży najbardziej znanych napojów na świecie,
  • wziąć udział w procesie M&A w roli doradcy finansowego,

to zapraszamy Was na Casemanię 2014!

Na zwycięskie drużyny czekają atrakcyjne nagrody ufundowane przez Partnerów oraz zaproszenia na elegancką kolację lub lunch z przedstawicielami firm.

Zapisy trwają od 12 do 24 listopada. Warsztaty odbędą się w dniach 1-8 grudnia.

Wejdź na www.casemania.pl lub na nasz fanpage na Facebooku i dowiedz się więcej!

Patroni medialni: Dlastudenta.pl, KarierawFinansach.pl, Magiel, SGH.tv, Radio Kampus.

Autor

Joanna Urbaniak

Joanna Urbaniak