Awanse|

15.04.2014

Nowi managerowie w Dziale Doradztwa PwC

Jakub Jański

Firma doradcza PwC informuje o wzmocnieniu Działu Doradztwa Biznesowego kompetencjami ekspertów z Roland Berger Strategy Consultants. Do PwC dołączyło 19 osób z polskiego oddziału Roland Berger, specjalizujących się w doradztwie strategicznym oraz usługach dla sektora FMCG oraz handlu detalicznego.

Od lewej: Maciej Korzeniowski, Krzysztof Badowski

Od lewej: Maciej Korzeniowski, Krzysztof Badowski

Wraz z rozszerzeniem zespołu doradczego dla biznesu w gronie partnerów firmy znajdą się Krzysztof Badowski i Maciej Korzeniowski, wcześniej partnerzy Roland Berger w Polsce.

W PwC Krzysztof Badowski stanie na czele zespołu dóbr konsumenckich i handlu detalicznego w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, analogicznie do roli pełnionej w Roland Berger Strategy Consultants. Dodatkowo będzie także liderem grupy doradztwa strategicznego na polskim rynku, która ma za zadanie wspomagać Dział Transakcji PwC w zakresie doradztwa strategicznego na etapie przed- i potransakcyjnym. Krzysztof Badowski posiada 15-letnie doświadczenie w doradztwie strategicznym – poza Roland Berger Strategy Consultants, gdzie był partnerem zarządzającym, pracował także w Kolaja & Partners i KPMG. Z Roland Berger związany był 7 lat, kierował projektami doradczymi dla czołowych firm FMCG oraz detalistów na polskim rynku, a także w Rosji, na Ukrainie i w Czechach. Posiada również doświadczenie we współpracy z funduszami private equity oraz w doradztwie transakcyjnym. Krzysztof Badowski jest absolwentem studiów MBA na Kellogg School of Management oraz Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.

Maciej Korzeniowski w PwC wzmocni praktykę doradztwa w zakresie transformacji przedsiębiorstw w Centralnej i Wschodniej Europie oraz wejdzie w skład zespołu oferującego usługi dla klientów z sektorów: elektroenergetyka i sektor paliwowy. Posiada 15-letnie doświadczenie w doradztwie strategicznym, w tym m.in. w transformacji przedsiębiorstw, zmianach modeli operacyjnych i tworzeniu nowych strategii dla firm z sektora energetycznego, paliwowego, telekomunikacyjnego oraz mediów. Doradzał także funduszom private equity w transakcjach. W Roland Berger – gdzie pracował 8 lat - pełnił funkcję partnera oraz wiceszefa regionalnego zespołu ds. energetyki. Wcześniej związany był z IBM Global Services jako dyrektor ds. sektora telekomunikacji. Karierę zaczynał w PwC. Maciej jest doktorem ekonomii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Studiował na Oxford University i Akademii Ekonomicznej w Krakowie.

W skład działu Doradztwa Biznesowego PwC wejdzie także między innymi Jakub Kurasz. Obejmie funkcję dyrektora w Dziale Doradztwa Biznesowego. Będzie się zajmował doradzaniem naszym klientom w budowaniu strategii komunikacji i wzmacnianiu ich pozycji na rynku. Jakub Kurasz wcześniej był dyrektorem ds. rozwoju w Roland Berger Strategy Consultants oraz redaktorem naczelnym "Gazety Giełdy Parkiet" i zastępcą redaktora naczelnego "Rzeczpospolitej".

W ostatnich dniach PwC na świecie połączyło także siły z firmą Booz & Company, specjalizującej się w doradztwie strategicznym. Stając się częścią PwC, Booz & Company zmieniła nazwę na Strategy & (czytane jako "Strategy and"), która będzie używana obok nazwy i marki PwC.

Źródło: PwC

Autor

Jakub Jański

Jakub Jański