Bibby Financial Services jest częścią międzynarodowego holdingu Bibby Line Group Ltd. będącego kontynuacją rodzinnej firmy założonej w 1807 roku. Obecnie grupa zarządzana przez szóste pokolenie rodziny Bibby działa w różnych sektorach gospodarki. W ramach Bibby Financial Services od ponad 30 lat dostarczamy przedsiębiorcom różne rozwiązania finansowe, wspierające stabilne funkcjonowanie i rozwój. Wywodzimy się z Wielkiej Brytanii – kolebki faktoringu, gdzie Bibby Finacial Services jest obecnie największą niezależną firmą faktoringową. Bibby Financial Services posiada 46 biur w 15 krajach świata i obsługuje ponad 7 000 Klientów.
W Polsce spółka faktoringowa Bibby Financial Services działa od roku 2002. Oferujemy rozwiązania oparte na usłudze faktoringu – nowoczesnej i elastycznej formie finansowania bieżącej działalności firmy. Dzięki faktoringowi przedsiębiorcy mogą szybko i skutecznie pokonać bariery blokujące codzienne funkcjonowanie firmy i przyspieszyć jej rozwój.
Jesteśmy niezależni od banków
Mamy własne kryteria oceny zdolności kredytowej, co pozwala nam finansować także podmioty, które nie otrzymają finansowania w banku. W odróżnieniu od bankowych sposobów realizacji usługi faktoringu, każdemu Klientowi zapewniamy dedykowanego doradcę, który dzięki swoim kompetencjom jest w stanie indywidualnie podejmować większość decyzji związanych z bieżącą
obsługą.
Do każdego Klienta podchodzimy elastycznie i indywidualnie
Każdy klient, z którym rozpoczynamy współpracę to dla nas odrębna historia. Skupiamy się na sposobie, w jaki firma jest prowadzona, czego potrzebuje oraz na tym, kim są jej odbiorcy, a nie tylko na wynikach finansowych przedsiębiorstwa. Dzięki temu możemy udzielić finansowania również firmom, które mają ograniczony dostęp do finansowania.
Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się zespołem
Naszą siłą i kapitałem są ludzie. Rozwój naszych pracowników oraz komfort ich pracy to dla nas priorytet. Oprócz przyjaznej atmosfery i dogodnych warunków pracy, oferujemy naszym pracownikom bogaty wybór świadczeń socjalnych.
Jeśli stwierdzenie „Klient zawsze na pierwszym miejscu” oznacza dla Ciebie najwyższą jakość obsługi, otwartość na potrzeby Klientów, szybkość w działaniu i poszukiwanie rozwiązań; jeśli codzienna praca z liczbami wymagająca skrupulatności i dokładności oraz rozmowy telefoniczne są tym, co potrafisz robić i co sprawia Ci przyjemność – zapraszamy.