Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. To miejsce dla ludzi, którzy mają pomysły i odwagę biznesową, by wyznaczać nowe standardy bankowości.
Wśród instytucji finansowych wyróżnia nas niezwykła kultura organizacyjna, wyrażająca się poprzez bezpośrednią komunikację, dynamikę działania, autonomię w pracy i realne możliwości wpływu na działanie firmy.
Dynamiczny wzrost Alior Banku i zmiany zachodzące na rynku usług bankowych stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń i wchodzenia w nowe role. Szeroki zakres i stały rozwój oferty produktowej skierowanej do Klientów Banku zapewnia różnorodne możliwości pracy i rozwoju dla profesjonalistów z wielu dziedzin biznesu. Do współpracy zapraszamy zarówno doświadczonych specjalistów, jak i osoby, które rozpoczynają swoją karierę i chcą rozwijać się z Alior Bankiem.
Biura Centrali zlokalizowane są w Warszawie, Krakowie i Gdańsku, a możliwości pracy obejmują m.in.:
- Biuro Maklerskie;
- Rachunkowość i Finanse;
- Windykacja;
- Audyt i Controlling;
- Operacje Bankowe;
- Zarządzanie Ryzykiem;
- Infolinia;
- IT/Rozwój Oprogramowania.
W ogólnopolskiej sieci oddziałów zatrudniamy bankierów specjalizujących się w sprzedaży produktów kredytowych, depozytowych, inwestycyjnych i hipotecznych dla klientów indywidualnych i biznesowych.
TRZY KROKI DO PRACY W ALIOR BANKU
- Zgłaszasz się w odpowiedzi na wybrane ogłoszenie lub przesyłasz swoje CV na adres rekrutacja@alior.pl. My analizujemy Twój profil zawodowy w odniesieniu do wymagań stanowiska.
- Zapraszamy Cię na rozmowę kwalifikacyjną z rekruterem: przez telefon, Skype lub na spotkanie w naszym biurze. Oceniamy Twoją motywację, predyspozycje interpersonalne oraz umiejętności zawodowe.
- Zapraszamy Cię na spotkanie z przyszłym przełożonym. Na wybranych stanowiskach możliwe są dodatkowe testy merytoryczne.