Starszy Specjalista ds. Rekrutacji
Starszy Specjalista ds. Rekrutacji
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
- Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji pracowników do różnych obszarów centrali (m.in. korporacje, ryzyko, analiza)
- Współpraca z klientami wewnętrznymi w zakresie realizacji procesów rekrutacyjnych
- Dobór najbardziej efektywnych metod rekrutacji i pozyskiwania kandydatów
- Prowadzenie wywiadów telefonicznych, spotkań z kandydatami, przygotowywanie raportów rekrutacyjnych i analiza danych
- Inicjowanie procesu zatrudnienia kandydatów do pracy
- Redagowanie oraz publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych
- Budowanie atrakcyjnego wizerunku banku wewnątrz i na zewnątrz organizacji oraz udział w wydarzeniach promujących pracodawcę
- Aktywne zgłaszanie inicjatyw i pomysłów wspierających obszar rekrutacji, onboardingu oraz employer brandingu
Nasze wymagania
- Min. 4 letnie doświadczenie w realizacji procesów rekrutacji w obszarze bankowości korporacyjnej, ryzyka, a także digital w instytucji finansowej lub agencji rekrutacji i doradztwa personalnego
- Wykształcenie wyższe (najchętniej kierunkowe: ZZL, psychologia, zarządzanie)
- Zainteresowanie szeroko pojętym zarządzaniem zasobami ludzkimi
- Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji z ludźmi
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz duża samodzielność przy wykonywaniu zadań
To oferujemy
- Wsparcie merytoryczne członków doświadczonego zespołu nastawionego na dzielenie się wiedzą
- Możliwości rozwoju oraz wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w atmosferze opartej na zaufaniu i współpracy
- Pracę hybrydową – min. 1 dzień w tygodniu z biura
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace oraz kwartalny system premiowy
- Benefity pozapłacowe, m.in prywatną opiekę medyczną oraz dostęp do platformy MyBenefit
- Zniżki w naszej kawiarni pracowniczej Green Caffe Nero
- Nowoczesne biuro w doskonałej lokalizacji (w pobliżu stacji metra Pola Mokotowskie)
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium