Dla naszego Klienta, firmy FMCG o międzynarodowym zasięgu, poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Analizy Sprzedaży. Firma koncentruje się na rozwoju nowych kanałów sprzedaży i otwieraniu działalności na nowe rynki. W obliczu istotnych zmian, rola będzie uplasowana w nowym zespole z szerokimi możliwościami rozwoju. Siedziba firmy mieści się w Krakowie.
Specjalista ds. Analizy Sprzedaży
Wymagania
- wspieranie projektów analitycznych end-to-end, od zbierania wymagań po generowanie użytecznych wniosków dla działów finansowych,
- rozwijanie i utrzymywanie dashboardów oraz raportów wspierających kluczowe decyzje biznesowe,
- tworzenie przepływów danych wspierających wymagania projektowe oraz doradzanie w zakresie efektywnego wykorzystania analizy sprzedaży przy pomocy baz danych,
- automatyzowanie procesów analizy danych, poprawiając efektywność i jakość raportowania,
- współpraca z zespołami cross-funkcjonalnymi w celu dostarczania efektywnych rozwiązań analitycznych.
Obowiązki
- min. 3 lata doświadczenia w analizie biznesowej, analizie sprzedaży lub finansach komercyjnych,
- biegłość w MS Excel i oraz podstawowa znajomość Tableau, SQL i narzędzi do wizualizacji danych (np. Power BI),
- silne umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów,
- doświadczenie w automatyzacji procesów danych oraz tworzeniu raportów i analiz ROI,
- doskonałe umiejętności komunikacyjne, w tym zdolność do przedstawiania danych technicznych w sposób zrozumiały dla nietechnicznych interesariuszy.
Oferujemy
- możliwość rozwoju w nowym dziale związanym z analizą danych sprzedaży,
- uczestnictwo w tworzeniu procesów i procedur analiz sprzedaży, możliwość rozwoju i awansu w ramach struktury organizacyjnej,
- pakiet benefitów: karta Multisport, kompleksowa opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karty lunchowe,
- model pracy hybrydowej oraz elastyczne godziny pracy.