Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-11-28
Risk Manager
Nr ref. 99/11/2024/EL/11619/3381
Aplikuj
Warszawa, mazowieckie
Księgowość, Analiza
angielski
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-11-28 Aplikuj
Goldman Recruitment
Risk Manager
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, dużej firmy z branży fintech, poszukujemy kandydatów na stanowisko 


Risk Manager

Risk Manager

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 99/11/2024/EL/11619/3381

Obowiązki
  • tworzenie strategii zarządzania ryzykiem zintegrowanej z celami firmy, wdrażanie ram ERM i zgodności z COSO,
  • identyfikowanie kluczowych ryzyk i ocenianie ich wpływu na firmę, monitorowanie ryzyk zewnętrznych i wewnętrznych,
  • monitorowanie i aktualizowanie wskaźników ryzyka (KRI), raportowanie Zarządowi i Radzie Nadzorczej; eskalacja i raportowanie incydentów,
  • budowanie świadomości ryzyka, organizacja szkoleń, wspieranie etyki i zgodności,
  • tworzenie polityk, monitorowanie ryzyk operacyjnych, zarządzanie ciągłością działania (BCM),
  • współpraca z audytem wewnętrznym, compliance, ocena efektywności kontroli wewnętrznych,
  • monitorowanie i zarządzanie ryzykami finansowymi (walutowe, kredytowe, płynność), stosowanie narzędzi hedgingowych,
  • monitorowanie ryzyk wpływających na realizację strategii firmy, doradzanie zarządowi w zakresie mitygacji,
  • definiowanie i monitorowanie limitów tolerancji na ryzyko, apetytu na ryzyko, aktualizacja profilu ryzyka organizacji,
  • raportowanie do interesariuszy, kontakt z regulatorami, audytorami zewnętrznymi,
  • aktualizacja procesów zarządzania ryzykiem, wdrażanie nowych technologii i usprawnień,
  • koordynacja pracy zespołu, rozwój kompetencji oraz nadzorowanie realizacji wyznaczonych zadań.
Wymagania
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w organizacji z branży fintech lub w firmie z BIG4 - warunek konieczny,
  • co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
  • samodzielność, skrupulatność oraz pro aktywność w działaniu,
  • otwartość, komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji,
  • entuzjazm do pracy w środowisku nastawionym na zmiany i rozwój,
  • pracę w oparciu o założone cele.
Oferujemy
  • stabilność zatrudnienia,
  • prace 4 dni z biura, 1 dzień home office,
  • samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • elastyczne godziny pracy,
  • współpracę i udział w unikalnych projektach,
  • nieformalną atmosferę pracy wśród wspierających i lubiących się ludzi,
  • benefity dostosowane do potrzeb pracowników,
  • biuro w atrakcyjnej lokalizacji.