Aplikuj
Aplikuj
logo

Starszy Ekspert ds. Zarzadzania Infrastrukturą (Property Manager)

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

Duża firma

Umowa o pracę

Starszy Ekspert ds. Zarzadzania Infrastrukturą (Property Manager)

Starszy Ekspert ds. Zarzadzania Infrastrukturą (Property Manager)

Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Bieżące zarządzanie budynkami biurowymi m.in w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu
  • Współpraca z zarządcami i innymi firmami obsługującymi budynki, zgodnie z umowami najmu, obowiązującymi procedurami, prawem oraz oczekiwaniami wewnętrznymi
  • Przygotowywanie budżetów OPEX i planów remontowych - CAPEX
  • Utrzymywanie relacji i współpraca z klientami wewnętrznymi
  • Miesięczny monitoring nadzorowanych budżetów i płatności
  • Wdrażanie planów oszczędności oraz ich monitorowanie
  • Cykliczne przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji
  • Współpraca ze Spółkami Grupy, w zakresie bieżącego zarządzania nieruchomościami
  • Przygotowywanie i realizacja planów przeglądów serwisowych
  • Obsługa bieżącej korespondencji z najemcami i właścicielami
  • Prowadzenie procesów zbierania ofert i wyboru usługodawców
  • Identyfikacja możliwości optymalizacji powierzchni biurowej, nieruchomości
  • Przeprowadzanie kontroli, audytów jakości powierzchni biurowych zgodnych ze standardem Banku

Nasze wymagania

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami
  • Znajomość procesów Property Management i Facilities Management
  • Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację i przygotowywanie pism
  • Wykształcenie wyższe
  • Wysokie umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy
  • Rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Energia, entuzjazm oraz chęć do poszerzania swojego doświadczenia i kompetencji
  • Gotowość do podróży służbowych
  • Prawo jazdy kat. B

Mile widziane

  • Licencja zarządcy nieruchomości lub zaświadczenie o ukończeniu szkolenia

To oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
  • Samochód służbowy
  • Pracę hybrydową po okresie wdrożenia
  • Samodzielne stanowisko w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej instytucji finansowej
  • Możliwości rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
  • Pracę w nowoczesnym biurze w okolicach metra Pole Mokotowskie i możliwość korzystania ze zniżek w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium