Kierownik Zespołu Wspomagania Operacji Detalicznych w Departamencie Wspomagania Sprzedaży
Kierownik Zespołu Wspomagania Operacji Detalicznych w Departamencie Wspomagania Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie i nadzór nad Zespołem, efektywne delegowanie zadań i odpowiedzialności
- Nadzór i wsparcie w realizacji zadań operacyjnych wykonywanych przez pracowników Zespołu, m.in. w zakresie:
- wyposażania pracowników sieci sprzedaży w niezbędne narzędzia pracy (udzielanie pełnomocnictw/upoważnień, nadawanie/weryfikacja uprawnień do systemów bankowych)
- poprawy i dbałości o jakość operacyjną w placówkach (monitoring obiegu dokumentacji, kontrola procesów)
- efektywnego wsparcia sprzedaży
- współpracy z zewnętrznymi podmiotami
- wsparcia w procesach rekrutacji oraz realizacji szkoleń przez pracowników sieci sprzedaży
- Monitorowanie potrzeb szkoleniowych i rozwijanie kompetencji Zespołu
- Analiza i optymalizacja procesów operacyjnych Zespołu oraz proponowanie i wdrażanie usprawnień
- Koordynacja działań związanych z wdrażaniem zmian w procedurach i instrukcjach
- Monitorowanie efektywności istniejących procesów i ich optymalizacja
- Zapewnienie i utrzymanie efektywnej współpracy z innymi jednostkami Banku
- Reprezentowanie Zespołu podczas spotkań i prezentacji
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie zarządzania, finansów, ekonomii lub pokrewnych
- Min. 3 – letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zespołem
- Znajomość procesów operacyjnych w placówkach bankowych
- Umiejętność efektywnego zarządzania zespołem pracowników
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz budowania relacji
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji
- Dobra organizacja pracy, skrupulatność
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
To oferujemy
- Możliwość dalszego rozwoju kompetencji menedżerskich
- Współpracę z różnymi jednostkami Banku
- Interesującą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej instytucji finansowej
- Stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Gamę benefitów pozapłacowych, w tym opiekę medyczną oraz dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
- Pracę w nowoczesnym biurze w okolicach metra Pole Mokotowskie i możliwość korzystania ze zniżek w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium