Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Capgemini Polska
Data aktualizacji: 2024-11-06
Katowice, Kraków, śląskie, małopolskie
BPO/SSC, Obsługa klienta
angielski, francuski, niemiecki, włoski, hebrajski, niderlandzki, słoweński, węgierski
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-11-06 Aplikuj
REKRUTACJA ZDALNA
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim i innymi językami

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim i innymi językami


Wybór Capgemini oznacza wybór firmy, w której możesz kształtować swoją karierę w sposób, w jaki chcesz, w której otrzymasz wsparcie i inspirację od współpracowników z całego świata i gdzie na nowo zdefiniujesz to, co jest dla Ciebie możliwe. Dołącz do nas i pomóż wiodącym organizacjom na świecie odblokować potencjał technologii i budować bardziej zrównoważony świat oparty na równych szansach.

TWOJE ZADANIA

  • utrzymywanie kontaktu z Klientami przez telefon i e-mail
  • przygotowywanie i wysyłanie przypomnień o płatnościach do Klientów, rozwiązywanie problemów
  • praca z systemami finansowymi (SAP)
  • raportowanie danych finansowych

TWÓJ PROFIL

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2) i płynna (min. C1)  znajomość języka: niemieckiego / francuskiego / hebrajskiego / węgierskiego / słoweńskiego / włoskiego / niderlandzkiego
  • chęć rozpoczęcia swojej kariery w międzynarodowej firmie
  • zainteresowania w obszarze usług biznesowych z zakresu: finansów, księgowości
  • chęć uczenia się nowych rzeczy

CO POKOCHASZ W TEJ PRACY?

  • Praktyczne benefity: prywatna opieka medyczna Medicover z dodatkowymi pakietami (np. stomatologicznym, opieki senioralnej, onkologicznym) dostępnymi na preferencyjnych warunkach, ubezpieczenie na życie oraz ponad 40 opcji na naszej platformie benefitowej NAIS, w tym Netflix, Spotify czy Multisport.
  • Korzystaj z hybrydowego modelu pracy, który jest dopasowany do Twojego życia - po zakończeniu onboardingu połącz pracę w nowoczesnym biurze z ergonomiczną pracą z domu, dzięki pakietom home office (m.in. laptop, monitor, krzesło). O szczegóły zapytaj swojego rekrutera.
  • Dostęp do ponad 70 ścieżek szkoleniowych z możliwością certyfikacji (np. GenAI, Excel, Business Analysis, Project Management) na naszej platformie NEXT. Zanurz się w świecie wiedzy dzięki bezpłatnemu dostępowi do platformy językowej Education First, Pluralsight, TED Talks, Coursera i Udemy Business oraz materiałów i szkoleń. 
  • Regularny feedback i bieżące dyskusje na temat Twoich wyników dzięki naszemu narzędziu GetSuccess, wspieranemu przez przejrzystą politykę zarządzania efektywnością pracy.

POZNAJ NAS

Capgemini angażuje się w kwestie różnorodności i włączenia społecznego, zapewniając uczciwość we wszystkich praktykach zatrudnienia. Oceniamy osoby na podstawie kwalifikacji i wyników, a nie cech osobistych, dążąc do stworzenia miejsca pracy, w którym każdy może odnieść sukces i czuć się doceniony.

Chcesz nas lepiej poznać? Sprawdź nasz Instagram — @capgeminipl lub odwiedź nasz profil na Facebooku — Capgemini Polska. Można nas również znaleźć na TikTokU! — @capgeminipl.

O CAPGEMINI

Capgemini jest globalnym liderem w zakresie współpracy z firmami w celu przekształcania i zarządzania ich działalnością poprzez wykorzystanie możliwości technologii. Grupa kieruje się na co dzień swoim celem, jakim jest rozwijanie potencjału ludzkiego poprzez technologię na rzecz zrównoważonej przyszłości sprzyjającej włączeniu społecznemu. Jest to odpowiedzialna i zróżnicowana organizacja licząca ponad 360 000 członków zespołu na całym świecie w ponad 50 krajach. Dzięki silnemu 55-letniemu dziedzictwu i dogłębnej wiedzy branżowej, Capgemini cieszy się zaufaniem swoich klientów, zaspokajając cały zakres ich potrzeb biznesowych, od strategii i projektowania po operacje, napędzane szybko ewoluującym i innowacyjnym światem chmury, danych, sztucznej inteligencji, łączności, oprogramowania, inżynierii cyfrowej i platform. 
 

Aplikuj teraz!