Ekspert CRM i Personalizacji w Obszarze Customer Intelligence
Ekspert CRM i Personalizacji w Obszarze Customer Intelligence
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
- Odpowiedzialność za zwiększenie zaangażowania Klientów poprzez budowę zaawansowanych procesów personalizacji
- Prowadzenie projektów związanych z personalizacją - generowanie pomysłów, prowadzenie ustaleń biznesowych z innymi jednostkami, podsumowanie, wyciąganie wniosków i rekomendowanie usprawnień we wdrażanych działaniach
- Projektowanie procesów komunikacji z klientem dopasowanych do ich potrzeb i w oparciu o dane na ich temat oraz wdrażanie w systemie CRM
- Przygotowywanie wymagań/specyfikacji do wdrożenia zmian w systemie personalizacji CRM (w tym real-time), analiza proponowanych rozwiązań, testy
Nasze wymagania
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów biznesowych
- Poczucie odpowiedzialności za obszar i angażowanie innych osób we współpracę
- Umiejętność pracy z danymi i wyciągania wniosków
- Umiejętność budowania procesów w ramach kampanii CRM (mile widziane w real-time)
- Znajomość systemów do zarządzania kampaniami CRM i personalizacji
- Otwartość na generowanie biznesowych pomysłów na komunikację z Klientami, prowadzeniu ustaleń biznesowych
- Umiejętność tworzenia jasnych, zwięzłych podsumowań i ich prezentacji w języku angielskim
Mile widziane
- Znajomość SQL
- Doświadczenie w projektowaniu rozwiązań IT - składanie wymagań, przygotowanie specyfikacji, analiza biznesowa, testowanie
To oferujemy
- Pracę w ramach strategicznego projektu Banku, wdrażającego nowy system personalizujący relację z Klientami
- Dostęp do najnowszych technologii i narzędzi
- Realny wpływ na rozwój środowiska raportowego (w tym rozwiązania chmurowe)
- Pracę w zespole nastawionym na dzielenie się wiedzą
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz kwartalny pakiet premiowy
- Pracę hybrydową (w wymiarze 60% z biura/40% zdalnie)
- Benefity pozapłacowe, m.in prywatną opiekę medyczną oraz dostęp do platformy MyBenefit
- Zniżki w naszej kawiarni pracowniczej Green Caffe Nero
- Nowoczesne biuro w doskonałej lokalizacji (w pobliżu stacji metra Pola Mokotowskie)
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium