Specjalista ds. CRM
Specjalista ds. CRM
Miejsce pracy: Warszawa
4725
4725
Twój zakres obowiązków
- Współpraca przy wdrożeniu nowego CRM w obszarze bankowości przedsiębiorstw
- Analiza potrzeb biznesowych i tworzenie wymagań funkcjonalnych
- Opis wymagań w user stories
- Projektowanie rozwiązań i konfigurowanie systemu
- Tworzenie i mapowanie procesów sprzedażowych
- Odbiór rozwiązań od dostawcy i wsparcie użytkowników w fazie wdrożenia
- Monitorowanie i raportowanie postępów wdrożenia oraz efektów biznesowych
- Współpraca w projekcie z obszarami sprzedaży, marketingu, zarządzania produktami, ryzyka kredytowego, informatyki, bezpieczeństwa oraz dostawcą zewnętrznym systemu
Nasze wymagania
- Minimum 2-lata doświadczenia w zakresie administrowania systemami CRM dla dużych i złożonych sieci sprzedaży B2B (konfiguracja, zarządzanie rolami i uprawnieniami)
- Doświadczenie przy wdrażaniu nowych lub rozwoju istniejących rozwiązań CRM w dużych organizacjach
- Umiejętność pracy samodzielnej oraz współpracy z rozproszonym zespołem projektowym
- Praktyczna znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
Mile widziane
- Doświadczenie w zakresie analityki danych - profilowanie klientów B2B, projektowanie kampanii sprzedażowych, marketing automation, wykonywanie analiz marketingowych
- Umiejętności projektowania i wdrażania rozwiązań typu work flow
- Doświadczenie w bankowości lub innej instytucji finansowej
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace oraz kwartalny system premiowy
- Pracę hybrydową (w wymiarze 50% z biura/50% zdalnie)
- Pracę w zespole nastawionym na dzielenie się wiedzą
- Benefity pozapłacowe, m.in prywatną opiekę medyczną oraz dostęp do platformy MyBenefit
- Zniżki w naszej kawiarni pracowniczej Green Caffe Nero
- Nowoczesne biuro w doskonałej lokalizacji (w pobliżu stacji metra Pola Mokotowskie)
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- strefa relaksu
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- dostęp do platformy kafeteryjnej
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium