Zadania:
- Zarządzanie i realizacja złożonych projektów z obszaru M&A i due diligence oraz planowanie i budżetowanie tych projektów.
- Weryfikacja merytoryczna przygotowywanych opinii, raportów oraz ofert i umów.
- Zarządzanie portfelem stałych klientów. Kontakt z klientami oraz rozwój relacji biznesowych, pod częściowym nadzorem Partnera.Realizacja celów sprzedażowych oraz poszukiwanie możliwości cross-sellingowych w innych liniach biznesowych firmy.
- Przygotowywanie ofert biznesowych i negocjowanie kontraktów.
- Bliska współpraca z Tax Director, która zarządza kilkuosobowym zespołem transakcyjnym, z częściowym wpływem na zarządzanie pracą tego zespołu.
Oczekiwania:
- Posiadasz doświadczenie w roli Managera w obszarze doradztwa podatkowego oraz w realizacji projektów transakcyjnych, przeglądów podatkowych.
- Pragniesz dalszego rozwoju w branży doradztwa podatkowego (CIT, Due Dilligence, M&A).
- Biegle posługujesz się j. angielskim (min. B2-C1).
- Znasz funkcje pakietu MS Office, w szczególności Excela.
- Cechuje Cię proaktywność, komunikatywność, samodzielność.
- Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
Mile widziane
- Doświadczenie w branży consultingowej.
Oferujemy:
- Możliwość długofalowej współpracy w stabilnej, międzynarodowej organizacji, która ma na swoim koncie wiele sukcesów m.in. w branży doradztwa Real Estate.
- Budżet szkoleniowy dający szansę na udział w różnych szkoleniach merytorycznych oraz dofinansowanie pozyskiwania uprawnień zawodowych typu Doradca Podatkowy.
- Elastyczne formy pracy. Pracujemy w systemie hybrydowym. Bardzo cenimy sobie partnerskie relacje w zespole, oparte na szczerości i otwartości.
- Współpraca projektowa w kameralnym, wyspecjalizowanym zespole klienckim. Nowy Manager dołączy do zespołu transakcyjnego ( Obecnie 5 osób).
- Dostęp do Platformy MyBenefit (do wyboru: opieka medyczna w Allianz, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, vouchery zakupowe).
- Program OdNowa w biurze, zgodnie z którym zachęcamy do zdrowego stylu życia, prowadzimy akcje w celu zachowania dobrostanu pracowników współpracując m.in. z Activy, Helping Hand, akcje masaży w biurze.
- Nowoczesne narzędzia prac: platforma grywalizacyjna, nakładka do Office ze wzorami merytorycznymi, nieodzowny Teams, Sharepoint czy dedykowane narzędzia IT.
- Możliwość udziału w indywidualnych zajęcia z j. angielskiego.
- Ponad 150 kursów w platformie e-learningowej m.in. w obszarach: MS Office, programowania, marketingu, zarządzania i szeroko pojętego rozwoju osobistego.