Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-11-22
Senior Treasury Specialist
Nr ref. 80/10/2024/SS/11464/3263
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Księgowość
angielski
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-11-22
Goldman Recruitment
Senior Treasury Specialist
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, wiodącej polskiej firmy produkcyjnej, poszukujemy Starszego Specjalisty/tki ds. Treasury, który/a będzie odpowiedzialny/a za optymalizację zarządzania płynnością finansową oraz ryzykiem finansowym.


Senior Treasury Specialist

Senior Treasury Specialist

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 80/10/2024/SS/11464/3263

Wymagania
  • koordynacja codziennych operacji bankowych, zapewnienie płynności finansowej firmy,
  • bieżąca analiza i zapewnienie zgodności z warunkami umów kredytowych, w tym monitorowanie wskaźników finansowych i spełnianie wymogów umownych,
  • aktywny udział w procesie pozyskiwania finansowania zewnętrznego na potrzeby inwestycji, od analizy potrzeb po negocjacje warunków,
  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami bankowymi oraz instytucjami finansowymi,
  • zarządzanie pełnym cyklem życia umów kredytowych, od negocjacji po spłatę,
  • przygotowywanie i kompletowanie pakietów dokumentacyjnych niezbędnych do uzyskania różnego rodzaju finansowania,
  • reprezentowanie firmy w negocjacjach z instytucjami finansowymi, negocjowanie optymalnych warunków finansowania i przygotowywanie dokumentacji kredytowej,
  • koordynacja procesów związanych z wypłatami środków finansowych, w tym przygotowywanie niezbędnej dokumentacji,
  • budżetowanie i prognozowanie przepływów pieniężnych, zapewnienie optymalnego wykorzystania środków finansowych,
  • kontrola i raportowanie realizacji budżetów inwestycyjnych, zapewnienie zgodności wydatków z planem finansowym,
  • optymalizacja zarządzania przepływami pieniężnymi oraz minimalizacja ryzyka związanego z wahaniami kursów walut.
Obowiązki
  • wyższe wykształcenie ekonomiczne (finanse, bankowość),
  • minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • doskonała znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem płynnością finansową i ryzykiem,
  • zdolności analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów oraz orientacji na wynik,
  • samodzielność,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • pakiet benefitów (karta Multisport, opieka medyczna, ZFŚS oraz ubezpieczenie na życie),
  • możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie produkcyjnej,
  • praca w firmie będącej liderem rynku,
  • szkolenia doskonalące,
  • premia kwartalna,
  • dodatek dojazdowy,
  • praca stacjonarna (brak możliwości pracy hybrydowej lub zdalnej).
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski