Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
PwC
Data aktualizacji: 2024-11-22
Płatne praktyki | HC Business Partners
Nr ref. PCIPPVPL577851WDEXTERNALPLPL
Aplikuj
Warszawa, mazowieckie
Konsulting, Human Resources
angielski
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-11-22 Aplikuj
PwC to sieć ponad 250 000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.

HCBP w PwC Polska to zespół stworzony z 25 specjalistów. Na co dzień pracujemy blisko ludzi, wspierając ich w naszym korporacyjnym cyklu życia pracowniczego, m.in. onboardingu, ocenie pracowniczej, awansach na kluczowe pozycje w firmie czy procesie podwyżkowym. Stale współpracujemy z Centrami Kompetencyjnymi, Rekrutacją, Employer Brandingiem czy Kontrolingiem Personalnym. Nasze zaangażowanie jest tam, gdzie potrzebuje tego nasza organizacja.

Płatne praktyki | HC Business Partners

Twoja przyszła rola:

będziesz mieć możliwość:

  • zdobycia praktycznego doświadczenia w obszarze HCBP,
  • współpracy z doświadczonymi specjalistami z różnych działów (finanse, L&D, rekrutacja), 
  • bieżącego wspierania operacyjnego HCBP danej linii serwisowej,
  • zaangażowania się w projekty HC, 
  • rozwinięcia swoich umiejętności analitycznych.

zaangażujemy Cię między innymi w: 

  • udział w różnorodnych procesach w obszarze HC,
  • wsparcie w tworzeniu prezentacji na potrzeby zespołu HC, 
  • podstawową analizę danych HC oraz raportowanie wyników, 
  • wsparcie w procesach pracowniczych (m.in. przedłużenia umów, ustalanie celów rocznych czy exit interviews).

Aplikuj, jeśli:

  • studiujesz na 3. roku studiów lub masz ukończoną szkołę wyższą (preferowane kierunki -  Zarządzanie, Ekonomia, Psychologia lub pokrewne),
  • cechujesz się zdolnościami analitycznymi i umiejętnościami logicznego myślenia,
  • znajdujesz innowacyjne rozwiązania i chętnie pracujesz w zespole,
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim,
  • posiadasz podstawową wiedzę na temat korzystania z programów pakietu MS Office, w tym tworzenie prostych formuł w programie MS Excel.

Dołączając do nas zyskujesz: 

  • zatrudnienie na okres praktyk z możliwością kontynuacji współpracy, będziesz pracować w trybie hybrydowym, 
  • wiele opcji poszerzania wiedzy (np. mentoringu od doświadczonych koleżanek i kolegów, warsztatów, szkoleń e-learning),
  • możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, karta Multisport czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu, 
  • program wellbeingowy - sesje mindfulness i oddychania, wsparcie psychologiczne, 
  • 3h w miesiącu na wolontariat, a także opcję zaangażowania się w wewnętrzne inicjatywy takie jak PwC Shine (LGBT+) czy Women@PwC, 
  • a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC.

Jak wygląda proces rekrutacji?

  • uzupełnij formularz oraz prześlij CV,
  • porozmawiaj z naszą rekruterką Elżbietą,
  • poznajmy się lepiej na rozmowie rekrutacyjnej! W trakcie rozmowy poprosimy Cię o wykonanie krótkiego zadania w Excelu.

W razie problemów, napisz do nas: pl_kariera@pwc.com

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., lub inna spółka z sieci PwC, do której kierowana jest aplikacja - lista spółek: https://www.pwc.pl/pl/o-nas/lista-spolek-pwc.html z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności.