Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-10-16
Sourcing Manager
Nr ref. 53/10/2024/IS/11433/3238
Aplikuj
Szczecin, zachodniopomorskie
Logistyka
angielski
Data aktualizacji: 2024-10-16 Aplikuj
Goldman Recruitment
Sourcing Manager
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży opakowań poszukujemy osoby na stanowisko Sourcing Managera, która będzie odpowiedzialna za sourcing w wybranych kategoriach indirect na terenie regionu centralnej Europy.


Sourcing Manager

Sourcing Manager

Miejsce pracy: Szczecin
Nr ref. 53/10/2024/IS/11433/3238

Obowiązki
  • definiowanie i wspieranie realizacji strategii zakupowej,
  • identyfikowanie i prowadzenie projektów sourcingowych, w tym działań od zapytań ofertowych, negocjacji, zawierania umów, zarządzania relacjami z dostawcami,
  • osiąganie oszczędności kosztów we współpracy z Działem Zakupów i wewnętrznymi interesariuszami w celu zapewnienia wartości i produktywności dla firmy, 
  • rozwijanie partnerstwa z dostawcami poprzez negocjowanie nowych umów i zarządzanie istniejącymi,
  • współpraca zewnętrzna z dostawcami, innymi członkami zespołu sourcingowego oraz pozostałymi działami,
  • skuteczne budowanie i przekazywanie informacji i analiz innym działom w celu ułatwienia zrozumienia i podejmowania decyzji,
  • uczestniczenie i prowadzenie procesu budżetowania, raportowania, zarządzania danymi, w tym kontroli cen,
  • zapewnienie ciągłego doskonalenia procesów.
Wymagania
  • wykształcenie wyższe - mile widziane w obszarze zakupów/sourcingu i pokrewnych,
  • doświadczenie zawodowe w sourcingu oraz kategoriach indirect,
  • doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym,
  • wiedza techniczna i dobre umiejętności zarządzania projektami,
  • umiejętności przywódcze, komunikacyjne i wywierania wpływu,
  • umiejętność skutecznego komunikowania się i prezentowania informacji,
  • silne umiejętności analityczne i korzystanie z narzędzi jak np. Excel,
  • gotowość do podróży służbowych (do 30% czasu pracy),
  • znajomość systemów ERP,
  • biegła znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość innych języków (np. francuskiego lub niemieckiego).
Oferujemy
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię roczną,
  • możliwości awansu i rozwoju zawodowego,
  • pakiet benefitów pozapłacowych.