Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2024-10-16
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Księgowość
angielski
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-10-16 Aplikuj
REKRUTACJA ZDALNA
Kierownik Zespołu Procedur i Weryfikacji (KYC)

Kierownik Zespołu Procedur i Weryfikacji (KYC)

Miejsce pracy: Warszawa
4615

Twój zakres obowiązków:

  • Zarządzanie zespołem analityków w zakresie procesów Poznaj Swojego Klienta (PSK) Banku
  • Bieżące, operacyjne zarządzanie procesami PSK, w tym nawiązywanie relacji oraz przeglądów regularnych, nadzór nad procesami realizowanym w I linii obrony
  • Definiowanie, modyfikowanie, optymalizacja i monitorowanie przebiegu procesów
  • Merytoryczne i operacyjne wsparcie zespołu w procesach PSK, w szczególności w zakresie decyzji o nawiązywaniu/ kontynuacji relacji, ocenie ryzyka Klientów, weryfikacji Klientów pod kątem statusu PEP oraz dopasowania z listami sankcyjnymi
  • Przygotowywanie raportów z obszaru przeciwdziałania prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu z obszaru PSK
  • Udział we wdrażaniu projektów informatycznych związanych z procesem przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu w szczególności w zakresie procesów PSK
  • Udział w projektach i inicjatywach adresujących wymagania regulacyjne z obszaru AML/KYC
  • Odpowiedzialność za procedury z obszaru AML/CFT Banku, a także wsparcie ich wdrożenia zapewniającego integrację procesów wewnętrznych w celu spełnienia wewnętrznych i zewnętrznych wymagań regulacyjnych
  • Udział w opiniowaniu produktów i regulacji Banku pod kątem zgodności z przepisami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
  • Współpraca z GIIF, UKNF oraz innym organami zewnętrznym w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
  • Współpraca z zespołami monitoringu transakcji, I linią obrony w zakresie szeroko rozumianego PSK

Nasze wymagania:

  • Minimum 5-letnie doświadczenie w obszarze przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, z uwzględnieniem doświadczenia na stanowisku kierowniczym
  • Wykształcenie wyższe, preferowane: ekonomia, prawo, finanse i bankowość
  • Bardzo dobra znajomość ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
  • Wysokie kompetencje komunikacyjne i interpersonalne
  • Dobra znajomość jęz. angielskiego
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i proponowania rozwiązań
  • Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Wysoka etyka pracy
  • Praktyczne doświadczenie we wdrażaniu systemów AML w instytucjach finansowych oraz uznana certyfikacja w obszarze AML będzie znaczącym atutem

To oferujemy:

  • Pracę pełną wyzwań w jednym z najnowocześniejszych banków na rynku oraz międzynarodowym środowisku – jesteśmy częścią portugalskiej grupy bankowej Millennium bcp
  • Realny wpływ na cele, organizację i efektywność kluczowych procesów biznesowych
  • Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Stałe wynagrodzenie i system premiowy
  • Prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
  • Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty sportowej, biletów do kina, kart prepaid, bonów zakupowych i voucherów
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach
  • Pracę w nowoczesnym biurze w Warszawie (okolice metra Pole Mokotowskie) oraz kawiarnię Green Cafe Nero ze zniżkami dla Pracowników
  • Pracę w trybie hybrydowym (50/50)

Benefity:

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne
  • Dostęp do platformy MyBenefit
  • Parking rowerowy
  • Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium

Podobne oferty pracy