Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2024-08-13
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Konsulting, Obsługa klienta
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-08-13
REKRUTACJA ZDALNA
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa
4345/application

Twój zakres obowiązków:

  • Odbieranie połączeń przychodzących od naszych klientów
  • Odpowiadanie na pytania i pomoc klientom w codziennym bankowaniu, korzystaniu z naszej aplikacji mobilnej i strony internetowej
  • Przedstawienie oferty produktów kredytowych i wsparcie w procesie zakupu

Nasze wymagania:

  • Minimum średnie wykształcenie
  • Chęć nauki i rozwoju w branży finansowej
  • Komunikatywność i otwartość na rozmowy z ludźmi
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy i święta)
  • Pozytywne nastawienie do sprzedaży

Mile widziane:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży

To oferujemy:

  • Wysokie premie miesięczne
  • Pracę hybrydową (50% z domu, 50% z biura)
  • Kompleksowe szkolenia wdrożeniowe z mentorem, produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi klienta
  • Możliwość dostosowania grafiku do Twoich potrzeb
  • Jasno określoną ścieżkę rozwoju i wzrostu wynagrodzenia
  • Prywatną opiekę medyczną, w pełni opłaconą przez pracodawcę
  • Środki od pracodawcy na benefity takie, jakie lubisz – karta multisport, bony zakupowe i tysiące innych (kafeteria MyBenefit)
  • Przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę
  • Nowoczesne narzędzia do pracy również z domu – komputer, oprogramowanie, akcesoria
  • Konkursy pracownicze z atrakcyjnymi nagrodami
  • Idealny dojazd do pracy – Warszawa: Nieopodal stacji Metro Pole Mokotowskie

Benefity:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Dodatkowe świadczenia socjalne
  • Inicjatywy dobroczynne

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium