Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.

RSM Poland KZWS zmieni nazwę na RSM w związku z globalnym rebrandingiem sieci RSM International

RSM prezentuje nowe logo i motto, które przyjmą wszystkie firmy członkowskie na świecie.
Kategoria: Wiadomości
11.06.2015

RSM Poland KZWS zmieni nazwę na RSM w związku z globalnym rebrandingiem sieci RSM International. Siódma co do wielkości sieć audytorska, podatkowa i konsultingowa na świecie przyjmie nazwę RSM jako globalną nazwę marki dla wszystkich firm członkowskich.

RSM Poland KZWS, jedyna w Polsce firma należąca do RSM, jest 10. największą firmą audytorską w Polsce oraz czołowym dostawcą usług księgowych, HR & payroll, doradztwa podatkowego i usług konsultingowych. Zespół RSM Poland, złożony z ponad 130 doświadczonych specjalistów, z biur w Warszawie i Poznaniu świadczy usługi na terenie całej Polski, a często również poza jej granicami, doradzając klientom w językach: polskim, francuskim, niemieckim, angielskim i włoskim. RSM Poland KZWS jest członkiem sieci RSM International od 2009 roku.

Przyjęcie wspólnej nazwy wzmocni ogólnoświatową pozycję sieci RSM jako doradcy dla przedsiębiorczych i zorientowanych na rozwój organizacji. Wszyscy członkowie sieci pozostaną niezależnymi firmami, ale będą działać pod wspólną marką RSM.

Zmiana wejdzie w życie z dniem 26 października 2015 roku. Wtedy też wszystkie firmy członkowskie RSM przyjmą nowe motto – "The power of being understood" ("Siła bycia rozumianym") i nowe logo. Kolor szary w logo oznacza relację opartą na solidnym, niezawodnym fundamencie, zielony – pozytywne, napędzane pomysłami, aktywne podejście, a niebieski symbolizuje rozwój i osiąganie stawianych sobie celów. Logo podkreśla globalne zaangażowanie sieci w pomoc klientom w byciu rozumianym i zdolnym, by pewnie posuwać się naprzód.

Joan Stephens, CEO RSM International, powiedziała:

– Nasi klienci stają się bardziej globalni niż kiedykolwiek. Liderzy przedsiębiorczych, rozwijających się organizacji oczekują od doradców zrozumienia i kompleksowego zadbania o interesy ich firm zarówno na rynkach krajowych, jaki i międzynarodowych. Oczekują najwyższego poziomu usług, relacji opartej na zaufaniu i rozwiązań, które przyniosą wartość dodaną ich firmie. To właśnie dostarczamy klientom od ponad 50 lat.

Bartosz Miłaszewski, Partner Zarządzający RSM Poland KZWS dodał:

– Jednolity brand to niesamowicie ważna i pozytywna decyzja dla nas i dla całej sieci. Z pewnością przyczyni się do wzrostu rozpoznawalności i prestiżu naszej marki w skali globalnej. Jednocześnie będzie dla naszych obecnych i potencjalnych klientów, do grona których należą zarówno małe i średnie, dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwa, jak i wiodące korporacje międzynarodowe, gwarancją, że na całym świecie usługi oferowane przez RSM będą świadczone na tym samym najwyższym poziomie, a zrozumienie potrzeb i interes klienta będą zawsze na pierwszym planie.

Zobacz również