Znany na całym świecie program certyfikacji oraz rankingów Great Place to Work wyróżnia rygorystyczny, bo oparty na danych ilościowych, model oceny doświadczenia pracowników w miejscu pracy. W przypadku Teleperformance badanie uwzględnia spostrzeżenia szerokiej grupy, liczącej ponad 1200 pracowników o zróżnicowanych profilach, zlokalizowanych w różnych miastach i zajmujących się rozmaitymi projektami.
– Pracownicy są dla naszej organizacji najważniejsi, dlatego dbamy o nich i dlatego też tak istotne jest zbieranie opinii szerokiego gremium. Daje nam to możliwość faktycznego zrozumienia panujących nastrojów i odpowiedzenia na głos większości – tłumaczy Łukasz Gębski, prezes Teleperformance Polska.
Rozmowy z zespołem i otwarta komunikacja to ważne elementy kultury organizacyjnej firmy, w której wiele działań podejmowanych jest z inicjatywy samych pracowników.
– Organizujemy spotkania z pracownikami, rozmawiamy na temat tego, co działa, a czego im brakuje w organizacji. Często na podstawie tych sugestii wprowadzamy zmiany czy nowe usprawnienia. Za każdym razem jesteśmy otwarci na dyskusje, wskazówki i uwagi – nie tylko te pozytywne – dodaje Dominika Śliżewska-Wróbel, HR Director w Teleperformance Polska.
Oprócz wsparcia w postaci wspomnianej kultury słuchania pracownicy Teleperformance mogą liczyć na różne benefity. Należą do nich m.in. opieka medyczna wraz z dostępem do całodobowej pomocy psychologicznej, szeroki wachlarz szkoleń i programów edukacyjnych, inicjatywy wellbeingowe czy elastyczny czas pracy, z którego szczególnie chętnie korzystają zatrudnieni w firmie studenci. Z inicjatywy pracowników organizowanych jest też wiele zajęć pozapracowych, w tym programy wolontariackie treningi i turnieje sportowe.
Obecnie Teleperfomance zatrudnia ponad 420 tysięcy pracowników na świecie, w tym ponad 1700 osób w Polsce: w Warszawie, Katowicach i Krakowie. Do końca 2022 roku planowane jest poszerzenie zespołu nawet o 400 osób. Poszukiwani są kandydaci z dobrą znajomością języków obcych, zwłaszcza niemieckiego, angielskiego, francuskiego i języków nordyckich.
Teleperformance, koncentrując się na dostarczaniu wyjątkowych usług biznesowych, zapewnia zintegrowane podejście OneOffice, obejmujące zarządzanie doświadczeniami klientów, usługi back-office i optymalizację procesów biznesowych. Kompleksowe portfolio rozwiązań pomaga organizacjom różnej wielkości zwiększyć wydajność biznesową, a także poprawić lojalność klientów. Wszystko to poprzez zrównoważenie zaawansowanych technologicznie rozwiązań z podejściem skoncentrowanym na człowieku.
Źródło: informacja prasowa.