Centrum Usług dla Biznesu Deloitte w Rzeszowie, utworzone półtora roku temu, zatrudnia obecnie ponad 200 osób. W nadchodzących miesiącach liczba ta ma się podwoić. Centrum mieści się w SkyRes Warszawska, najnowocześniejszym biurowcu w Rzeszowie i ciągle się rozwija.
Centrum Usług dla Audytu, dział Finansów i Księgowości, IT oraz Zarządzania Ryzykiem – razem tworzą one Centrum Usług dla Biznesu Deloitte dla Europy Środkowej. Centrum obsługuje zespoły Deloitte i klientów firmy zarówno w Polsce, jak i w innych krajach europejskich.
Rozwój i wzrost
Centrum Usług dla Biznesu rozwija się bardzo dynamicznie. W najbliższych miesiącach liczba jego pracowników przekroczy 400 osób, a zakres usług świadczonych przez Centrum zostanie rozszerzony, aby sprostać zapotrzebowaniu Deloitte wynikającemu z planowanego wzrostu działalności.
W minionym roku z przyjemnością obserwowaliśmy szybki rozwój Centrum. Dzięki doskonałej współpracy z miejscowymi uczelniami przyciąga ono młodych, energicznych, wykształconych absolwentów, którzy dołączają do bardziej doświadczonych, wcześniej zatrudnionych kolegów – mówi Pavel Frnoch, Lider Centrum Usług dla Biznesu Deloitte. – Naszym podstawowym celem jest najwyższa jakość. Dążymy do standaryzacji usług i procesów biznesowych we wszystkich oddziałach Deloitte w Europie Środkowej, a nawet opracowujemy nowe rodzaje usług w oparciu o wcześniej niedostrzegane trendy – dodaje.
Angielski i praca zespołowa
Centrum Usług dla Biznesu Deloitte zatrudni studentów i absolwentów wszystkich kierunków studiów, ze znajomością języka angielskiego na poziomie konwersacyjnym, umiejących pracować w zespole. Deloitte ma również nadzieję, że dzięki ofercie zatrudnienia w Centrum osoby pochodzące z województwa podkarpackiego, które aktualnie mieszkają i pracują w odległych miastach Polski, jak i za granicą, będą miały szansę powrotu do rodzinnego miasta. Centrum założono we wrześniu 2015 roku i od tego czasu stale poszerza ono zakres swoich działań. Jego zadaniem jest nie tylko świadczenie usług dla biur Deloitte działających w osiemnastu krajach Europy Środkowej. Centrum chce stale poszerzać swoją ofertę, aby objęła ona nowy zakres usług i klientów.
Źródło: Informacja prasowa Deloitte