– Zbliżający się koniec roku jest dobrym momentem, by spojrzeć na naszą dzisiejszą pozycję z szerszej perspektywy. Ostatnie 6 lat to okres intensywnego rozwoju całej branży centrów usług wspólnych. W 2010 roku, zatrudniając 1000 osób, byliśmy w gronie 300 centrów z kapitałem zagranicznym działających w Polsce. Dziś z ponad 4000 zespołem pracowników jesteśmy jedną z 600 takich firm. Cieszy, że Citi Service Center Poland jest w gronie beneficjentów dynamiki sektora i mimo coraz większej konkurencji na rynku utrzymuje się w gronie liderów – mówi Iwona Dudzińska, kierująca działalnością centrów CSC Poland.
– Spośród zachodzących na rynku zmian kluczową w 2017 roku i latach nadchodzących będzie zmiana pokoleniowa i konsekwencje, jakie niesie dla kultury organizacji. Już dziś ponad 80 proc. zatrudnianych przez nas pracowników to millenialsi, czyli osoby urodzone po 1981 roku, co przekłada się na komunikację, zarówno wewnętrzną, jak i zewnętrzną, stąd projekty, takie jak kampania #pracujebolubie czy klip o rozwoju CSC Poland na kanale youtube – dodaje Iwona Dudzińska z perspektywy osoby odpowiedzialnej za działalność i rozwój centrów CSC w Warszawie i Olsztynie.
Citi Service Center Poland oferuje szereg pozycji zarówno dla studentów i świeżo upieczonych absolwentów, jak również specjalistów zainteresowanych rozwojem w dużej, międzynarodowej organizacji. W CSC Poland można znaleźć pracę w ramach obszarów takich, jak AML, Securities Services Operations , innych operacji bankowych czy IT. Z ponad 500 managerów CSC Poland aż 241 to kobiety. Filozofię różnorodności i rozwoju odzwierciedla także szeroka oferta grup networkingowych, jak Citi Women czy Women in Technology oraz udział w inicjatywach zewnętrznych typu LeadersIN Fundacji Vital Voices.
Różnorodność jest charakterystycznym elementem CSC Poland – międzynarodowy klimat organizacji tworzą pracownicy, z których co dziesiąty jest obcokrajowcem, jak i specyfika wykonywanej pracy świadczonej w 27 językach dla klientów w ponad 90 krajach świata.
Dobrym początkiem kariery w CSC Poland dla wielu pracowników okazał się program praktyk letnich, a także programy rozwojowe. Program Praktyk Letnich skierowany jest do studentów, którzy chcieliby poznać organizację i nabrać pierwszego doświadczenia zawodowego. Programy Rozwojowe różnią się od praktyk czasem trwania oraz specyfiką; w ich ramach odbywane są dłuższe rotacje, dające uczestnikom nie tylko szeroką wiedzę o danym obszarze, ale i szansę realizacji ambitnych projektów z możliwością dalszego rozwoju na ścieżce eksperckiej bądź managerskiej.