Przed dołączeniem do Deloitte Roman Łoziński pracował m.in. w Ars Thanea i K2, gdzie pełnił role odpowiednio Dyrektora Strategii i Head of Business Innovation. W ciągu ostatnich sześciu lat świadczył usługi dla takich marek, jak Coca-Cola, LG Electronics, Heineken, Volkswagen, Play, VOX i Nutricia. Jego projekty były nagradzane w konkursach Effie i KTR, a także Cannes Lions w kategorii Innowacje. Pracę w agencji łączy z działalnością edukacyjną, prowadząc zajęcia w Szkole Strategii Marki i Szkole Marketingu Interaktywnego przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych, a także na podyplomowych studiach Psychologia Reklamy na UW. W ostatnich latach zasiadał też w jury konkursów Effie i Eurobest Young Planners. Prywatnie interesuje się psychologią i ekonomią behawioralną, wykorzystując wiedzę z tego zakresu w pracy zawodowej.
Po przejęciu w ubiegłym roku Stratosfery, specjalizującej się m.in. w tworzeniu strategii dla marek oraz po wejściu na polski rynek globalnej agencji interaktywno-konsultingowej Deloitte Digital – poprzez akwizycję liczącej dziś ponad 120 osób agencji Digital One – Deloitte kontynuuje budowanie unikalnego połączenia konsultingu biznesowego, technologii, komunikacji, strategii marketingowej i agencji kreatywnej pod jednym dachem, co tworzy nową kategorię na rynku usług profesjonalnych.