Rolą Artura Kowalskiego jest stworzenie strategii marketingowej Open Finance i Home Broker oraz transformacja cyfrowa spółek. Istotnym elementem jego pracy będzie wprowadzanie innowacji zarówno siłami własnymi obu firm, jak i przy współpracy ze start-upami z obszaru fintech i martech.
Artur Kowalski ma prawie 20 lat doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji marketingowej. Był uczestnikiem programu menedżerskiego w Philips Morris Polska w Marketingu i Sprzedaży. Następnie jako produkt menadżer w Tele2 zmieniał rynek telekomunikacyjne wprowadzając jako jeden z pierwszych operatorów alternatywnych szerokopasmowy dostęp do Internetu na bazie infrastruktury Telekomunikacji Polskiej. Następnie przez prawie 10 lat pracował w marketingu Orange, gdzie zdobył wiele krajowych i międzynarodowych nagród za innowacje produktowe i sukcesy marketingowe. Przez ostatni rok Chief Product Officer w fintechowej firmie Aasa Polska, gdzie oprócz produktu był odpowiedzialny również za sprzedaż w kanale offline i online oraz optymalizacje procesów.
Artur jest ekspertem w zakresie opracowywania i realizacji strategii marketingowych oraz wdrażaniu innowacyjnych produktów i procesów. Specjalizuje się w tematyce digital marketing i technologii mobilnych. Jest m.in. laureatem Mixx Awards 2016 w trzech kategoriach: Branded Content, Online Marketing with Influencer i Video on-line.
Ukończył Canadian Executive MBA prowadzone przez Uniwersytet w Montrealu oraz Szkołę Główną Handlową jako jeden z najlepszych studentów w grupie. Systematycznie podnosi swoją wiedzę w obszarze marketingu (studia podyplomowe: Psychologia Zachowań Rynkowych na Uniwersytecie Warszawskim), digitalu (najlepszy student Szkoły Marketingu Interaktywnego przy SAR, posiadacz certyfikatu Digital Marketing Qualification by IAB).
Prywatnie mąż i ojciec ośmioletniej córki i sześcioletniego syna. W czasie wolnym gra w squasha i siatkówkę, pasjonuje go winiarstwo i miodosytnictwo.